اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حمایت ذاتی قیمت دلار از دست می‌رود؟

به عقیده تحلیل‌گران فنی قیمت دلار به محدوده حمایت ذاتی خودش رسیده است که محدوده حساسی است. اگر قیمت دلار امروز حمایت 49 هزار و 800 تومان را از دست بدهد نرخ می‌تواند با کاهش به کف 49 هزار تومان حرکت کند.

به گزارش سایت طلا، قیمت دلار هرات در روز یکشنبه 50 هزار و 490 تومان شروع به کار کرد و با شروع نرخ‌دهی درهم و کاهش در این بازار، نزولی شد. قیمت دلار در بازار ارز هرات از ساعت 12 به بعد حمایت مهم 50 هزار و 300 تومان را از دست داد و با کاهش در 50 هزار و 100 تومان در معاملات روزانه بسته شد. این پایان کار کاهش نبود و قیمت دلار در پشت خط یکشنبه شب حمایت مهم دوم خود یعنی 50 هزار تومان را از دست داد و در 50 هزار و 970 تومان به کار خود پایان داد. در مجموع قیمت دلار در روز یکشنبه 500 تومان از ارزش خودش را از دست داد.

قیمت درهم امارات در 13 هزار و 890 تومان آغاز به کار کرد و با کاهش 50 تومانی در 13 هزار و 840 تومان بسته شد. با این نرخ درهم، دلار 50 هزار و 700 تومان برآورد می‌شود. قیمت تتر در 51 هزار و 400 تومان شروع به کار کرد و در معاملات روزانه با کاهش تا کف 51 هزار تومان پایین آورد و در این نقطه حمایت شد. اما قیمت تتر هم در معاملات شبانه یکشنبه نتوانست در مقابل کاهش مقاومت کند و با یک نزول به حوالی 50 هزار و 700 تومان رسید. قیمت دلار و تتر در روز یکشنبه یک کانال از دست دادند.

به عقیده تحلیل‌گران فنی قیمت دلار به محدوده حمایت ذاتی خودش رسیده است که محدوده حساسی است. اگر قیمت دلار امروز حمایت 49 هزار و 800 تومان را از دست بدهد نرخ می‌تواند با کاهش به کف 49 هزار تومان حرکت کند. در این صورت قیمت دلار هرات به کریدور قبلی خودش یعنی 48 هزار و تا 50 هزار تومان می‌رود که قبل از جنگ غزه و اسرائبل در آن جا بود. اما اگر قیمت دلار این محدوده حمایت 49 هزار و 800 تومان را حفظ کند به صورت محدود می‌تواند افزایش دهد تا تقاضای ژانویه وارد بازار شود و بازار را نوسانی کند.

در بازار دبی کف حمایتی 13 هزار و 800 تومان برای درهم مهم است و در صورت از دست رفتن این حمایت، دلار هم می‌تواند در هرات حمایت خود را از دست بدهد. با کاهش روز گذشته درهم گروهی از معامله‌گران توصیه می‌کردند قیمت درهم برای حواله زدن مناسب است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد