اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت دلار در تحلیل‌های میان‌مدت صعودی است

از نگاه معامله‌گران در تحلیل‌های میان‌مدت قیمت دلار صعودی است. از نظر آن‌ها کف خط روند صعودی در بازار ارز هرات بین 49 هزار و 700 تومان تا 50 هزار تومان است و تا زمانی‌که بالای این محدوده باشد به نزول فکر نمی‌کند.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار هرات در روز دوشنبه با کاهش کانال 51 هزار تومان را از دست داد؛ اما همچنان در محدوده مشخص در نوسان است. دیروز قیمت دلار در بازار ارز هرات در 51 هزار و 100 تومان شروع به کار کرد و در ابتدا با افزایش به مرز مقاومت رسید، اما در نیمه دوم روز با کاهش کانال 51 هزار تومان را از دست داد.

در نهایت قیمت دلار هرات در 50 هزار و 850 تومان در معاملات روزانه به کار خود پایان داد. در پشت خط دوشنبه شب نیز قیمت دلار هرات در 50 هزار و 950 تومان بسته شد. به عقیده معامله‌گران روز دوشنبه تبدیل شده به روز تزریق بازارساز. آن‌ها می‌گویند طی 5 هفته گذشته قیمت دلار از ناحیه درهم سیگنال کاهش دریافت کرده و بر مدار کاهش بوده است.

قیمت درهم امارات دیروز، در 14 هزار و 50 تومان آغاز به کار کرد و با کاهش 30 تومانی در 14 هزار و 20 تومان به کار خود پایان داد. با این قیمت درهم، دلار 51 هزار و 400 تومان برآورد می‌شود. قیمت تتر در روز دوشنبه بین 51 هزار و 400 تومان تا 51 هزار و 900 تومان نوسان داد. این درحالی است که از ابتدای هفته قیمت تتر به زیر این محدوده رفته بود.

در مجموع بازار ارز روزهای رنجی را سپری می‌کند، البته به بیان دیگر می‌توان گفت بازار ارز در روزهای بلاتکلیف خود به سر می‌برد. قیمت دلار هرات از ابتدای هفته قبل در محدوده مشخص 50 هزار و 800 تومان تا 51 هزار و 300 تومان نوسان داده و در چارت دلار نیز در این ناحیه ابر کومو در قیمت‌ها قرار گرفته که کاملا بلاتکلیفی بازار را نشان می‌دهد.

از لحاظ فنی معامله‌گران معتقدند اگر قیمت دلار از محدوده حمایت 50 هزار و 800 تومان خارج شود به سمت 50 هزار و 300 تومان حرکت خواهد کرد و پس از کف‌زنی دوباره به روند صعود برمی‌گردد. اما در صورتی که قیمت دلار هرات از مرز مقاومت 51 هزار و 300 تومان عبور کند محدوده مهمتر مقاومتی آن 51 هزار و 500 تا 700 تومان است که در صورت شکستن آن، روند صعودی می‌شود.

از نگاه معامله‌گران، در تحلیل‌های میان‌مدت، قیمت دلار صعودی است. از نظر آن‌ها کف خط روند صعودی در بازار ارز هرات بین 49 هزار و 700 تا 50 هزار تومان است و تا زمانی‌که بالای این محدوده باشد به نزول فکر نمی‌کند. در بازار درهم نیز حمایت 14 هزار تومان بسیار مهم شده و نزدیک به سه هفته است که قیمت به زیر آن نرفته است. درواقع آن چیزی که موجب مکش قیمت دلار به کانال 51 هزار تومان می‌شود حفظ قیمت درهم در کانال 14 هزار تومان است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد