اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش اقساطی آریزو ۵ مدیران خودرو با اقساط ۵ ساله آغاز شد+ قیمت

مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت را با اقساط ۶۰ ماهه برای آبان سال جاری اعلام کرد. جزئیات این طرح را در ادامه بخوانید.

به گزارش سایت طلا، مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت را با اقساط ۶۰ ماهه برای آبان سال جاری اعلام کرد. جزئیات این طرح را در ادامه بخوانید.

مدیران خودرو، نماینده انحصاری محصولات کمپانی چینی چری در ایران است که توانسته با توجه به رزومه و سوابق درخشان خود محبوبیت بسیاری نزد ایرانیان به دست آورد. شرایط فروش محصولات این خودروساز داخلی هر ماه بنا به موجودی پارکینگ‌های آن منتشر می‌شود و به‌تازگی شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت آنها برای آبان ماه سال جاری انتشار یافته است.

شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت اعلام شد

اگر متقاضی خرید قسطی خودرو هستید و تمایل دارید از خودروهای چینی یکی را انتخاب کنید، مدیران خودرو و سبد محصولات آنها جذاب به‌نظر می‌رسد. آریزو ۵ اسپرت سدانی خوش‌ترکیب و زیبا است که امکانات رفاهی و مشخصات قابل توجهی دارد. متقاضیان می‌توانند با خرید اقساطی این ماشین، اقساط خود را در دوره‌های ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه پرداخت کنند.

موعد تحویل خودرو آن‌طور که در اطلاعیه این شرکت آمده، سه ماهه یا ۹۰ روز کاری است و می‌بایست هم‌اکنون نسبت به ثبت نام اقدام کنید. هم‌اکنون بایستی برای خرید این سدان چینی یک میلیارد و ۹۱ میلیون تومان پرداخت نمایید و متقاضیان باید نیمی از آن را به‌صورت نقد واریز کنند.

مابقی مبلغ خودرو قسط‌بندی می‌شود و همان‌طور که گفتیم بین ۱۲ تا ۶۰ ماه مهلت بازپرداخت وام دارد که سود آن ۲۳ درصد است. توجه داشته باشید که می‌توانید آریزو ۵ اسپرت را به‌صورت نقدی هم خریداری کنید و محدودیتی وجود ندارد. رنگ‌های این سدان برای عرضه اقساطی، سفید، مشکی و نوک مدادی است.

شرایط فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت

متقاضیان باید برای دریافت تسهیلات از بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری، مدارک لازم خود را به شرکت مدیران خودرو ارائه دهند. اگر شرکت‌کننده در این طرح فروش نتواند به هر دلیلی توانایی خود را برای دریافت تسهیلات ثابت کند و مستندات مالی معتبری ارائه نکند، مسئولیتی متوجه مدیران خودرو نخواهد بود.

بعد از این‌که موسسه‌های اعتباری ارائه‌دهنده تسهیلات، اطلاعات متقاضیان را تأیید کردند، مدیران خودرو موظف است ظرف مهلت ۹۰ روز آریزو ۵ اسپرت را تحویل دهد. بعد از ثبت نام تنها ۱۵ روز زمان برای ارائه کلیه مدارک به شرکت وجود دارد و باید همه چیز تکمیل شود. مدارک شناسایی کامل باید توسط متقاضیان به نمایندگی‌های منتخب ارائه شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد