اونس طلا2337.71
مظنه14,961,000
18 گرم3,453,700
ارزش سکه33,707,133
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

ساعت کاری افراد شاغل کاهش می‌ یابد

مدیر عامل بانک جی پی مورگان آمریکا معقتد است که توسعه فنآوری هوش مصنوعی به کاهش ساعت کاری کارمندان نسل آینده منجر خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، جیمی دیمون، مدیرعامل بانک جی پی مورگان آمریکا گفت که هوش مصنوعی احتمالا به میزان قابل توجهی کیفیت زندگی برای شاغلین نسل آینده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزایش خواهد داد. البته ممکن است این فناوری موجب شود تا برخی افراد شغل خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم از دست بدهند.

وی گفت: ممکن است هوش مصنوعی به بخشی از تمام فرایندهای زندگی مردم تبدیل شود و همین حالا هم شاهد هستیم که هزاران نفر از کارمندان بانک جی پی مورگان از این فناوری استفاده می‌کنند.

دیمون می‌گوید: فرزندان شما قرار است تا صد سال زندگی کنند و با استفاده از این فناوری به سرطان مبتلا نشوند و ممکن است آنها واقعا فقط هفته‌ای 3 و نیم روز سر کار بروند.

مدیرعامل جی پی مورگان معتقد است که هوش مصنوعی یک نیاز واقعی است و برای موفقیت این بانک در آینده حیاتی است.

وی افزود: فناوری، کارهای باورنکردنی برای بشریت انجام داده، اما اتفاقات منفی نظیر سوءاستفاده از داروها یا سقوط هواپیماها نیز بخشی از آن بوده است. به نظر من بدترین نکته منفی هوش مصنوعی استفاده از این فناوری توسط افراد بد برای کارهای بد است.

نتایج یک تحقیق توسط سازمان همکاری اقتصادی و توسعه نشان می‌دهد که انقلاب هوش مصنوعی می‌تواند 25 درصد مشاغل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در 38 کشور عضو این سازمان از جمله انگلیس، ژاپن، آلمان، آمریکا و استرالیا به خطر بیندازد و دو سوم مشاغل در آمریکا و اروپا به نوعی تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد