اونس طلا2337.71
مظنه14,686,000
18 گرم3,390,200
ارزش سکه33,087,558
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

شرکت‌های هواپیمایی پروازهای تل‌آویو را لغو کردند

شرکت‌های بزرگ هواپیمایی آمریکایی از جمله یونایتد، امریکن و دلتا ایرلاینز اعلام کردند که تمام پروازهای خود با مبدأ و مقصد تل‌آویو را تعلیق کردند.

به گزارش سایت طلا به نقل از سی بی اس، با آغاز درگیری گروه‌های مقاومت فلسطینی با رژیم صهیونیستی که تاکنون به کشته شدن صدها نفر و زخمی شدن هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی منجر شده، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود به فرودگاه بنگوریَن تل‌آویو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حالت تعلیق درآوردند. این فرودگاه اصلی‌ترین مبدأ ورود و خروج هوایی به سرزمین‌های اشغالی محسوب می‌شود.

سه شرکت بزرگ هواپیمایی آمریکایی شامل یونایتد، امریکن و دلتا ایرلاینز همگی اعلام کردند که پروازهای خود با مبدأ و مقصد فرودگاه بن گورین تل‌آویو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حالت تعلیق درآوردند.

بر همین اساس شرکت یونایتد در بیانیه خود آورده که تا زمانی که شرایط برای ازسرگیری فعالیت‌ها فراهم شود، تمام پروازها با مبدأ و مقصد تل‌آویو تعلیق شده است.

شرکت امریکن ایرلانیز نیز گفته که شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر نظر دارد و با توجه به قرار گرفتن ایمنی و امنیت در اولویت، فعالیت‌هایش بر اساس نیازها پیش خواهد برد.

شرکت هواپیمایی دلتا نیز در بیانیه خود گفته در تلاش است تا نیروهایش به آمریکا بازگرداند و در حال همکاری با کاخ سفید به بازگشت شهروندان آمریکایی از سرزمین‌های اشغالی است. دیگر شرکت‌های بزرگ از جمله هواپیمایی فرانسه لوفت‌هانزا، شرکت هواپیمایی امارات، ریان ایر و آئگان ایرلاینز نیز پروازهای خود با مبدأ و مقصد سرزمین‌های اشغالی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تعلیق کردند.

لوفت‌هانزا گفته با توجه به شرایط کنونی امنیتی در تل‌آویو تمام پروازهای خود به فرودگاه‌های این شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده است.

شرکت هواپیمایی بروکسل هم که زیر مجموعه لوفتانزا به‌شمار می‌رود، پروازهایش به تل‌آویو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لغو کرده است. شرکت هواپیمایی فرانسه نیز تمام پروازها به تل‌آویو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا اطلاع ثانوی لغو کرده است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد