اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دلار سلیمانیه به هرات نزدیک شد

قیمت دلار سلیمانیه طی هفته گذشته نسبت به بازار ارز هرات شکاف منفی بالای 100 تومان را داشت اما با خبر اینکه آمریکا به توافق هسته ای فکر نمی‌کند، شکاف به زیر 50 تومان رسید.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار هرات طی 27 روز گذشته در کانال 49 هزار تومان قرار گرفته است. بازار ارز هرات طی چهار هفته گذشته نتوانسته از مرز مقاومت 49 هزار و 600 تومان عبور کند و بالای این سطح تثبیت دهد. به عقیده معامله‌گران با نزدیک شدن قیمت دلار به این سطح در بازار تزریق داشتیم و بازارساز اجازه رفتن قیمت به بالاتر را نمی‌دهد. آن‌ها به بهانه این اتفاق می‌گویند ورود قیمت دلار به کانال 50 هزار تومان برای بازارساز خط قرمز شده است.

این روزها گوش بازار ارز نسبت به مذاکره و توافق حساس شده است. در پشت خط شب دوشنبه یک خبر به نقل از الجزیره به بازار رسید مبنی بر اینکه وزارت خارجه آمریکا در راستای بهانه‌جویی برای عدم بازگشت به توافق هسته‌ای، اعلام کرد که به بازگشت به این توافق فکر نمی‌کند، چرا که تهران مجوز فعالیت شماری از بازرسان آژانس انرژی اتمی در ایران را لغو کرده است.

پس از این خبر قیمت دلار سلیمانیه افزایشی شد و به نزدیکی قیمت دلار هرات رسید. قیمت دلار سلیمانیه طی هفته گذشته نسبت به بازار ارز هرات شکاف منفی بالای 100 تومان را داشت اما با این خبر، شکاف به زیر 50 تومان رسید. قیمت دلار هرات در پشت خط سه‌شنبه شب 49 هزار و 490 تومان بسته شد و قیمت دلار سلیمانیه در 49 هزار و 450 تومان کار خود را به پایان رساند.

تحلیلگران فنی معتقدند بازه نوسان دلار کوتاه شده و بین 49 هزار و 400 تومان تا 49 هزار و 600 تومان نوسان دارد. اگر حمایت میانی 49 هزار و 400 تومان از دست برود حمایت پایینی 49 هزار و 200 تومان است. برای پیش بینی میان‌مدت بازار تکنیکال‌کاران معتقدند برای روند نزول باید محدوده حمایتی 49 هزار تا 48 هزار و 900 تومان از دست برود. برای ایجاد روند صعود نیز قیمت دلار باید بالای 50 هزار تومان تثبیت بدهد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد