اونس طلا2302.52
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

حضور در نمایشگاه الزاماً به معنی خرید نیست

نماینده سازمان توسعه تجارت هنگ کنگ و توسعه صادرات سنگ و جواهر هند گفت:هدف از حضور در نمایشگاه الزاما خرید و سفارش محصولات خارجی نیست بلکه گرفتن تکنولوژی، طراحی ها و نظرات افراد مختلف از کشورهای متفاوت است

نماینده سازمان توسعه تجارت هنگ کنگ و توسعه صادرات سنگ و جواهر هند در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:در واقع هدف از ایجاد صنعت نمایشگاهی در دنیا، گردآمدن افراد در حوزه های مختلف در زیر یک سقف و ارایه ایده ها و ابتکارات جدید می باشد که در نهایت نوآوری ها و تکنولوژی های جدید را به آن صنعت عرضه نموده و بازدیدکنندگان نمایشگاهی بتوانند نهایت استفاده از آن را در کسب و کار خود ببرند.

حسین توحیدی پور بیان کرد: اهمیت نمایشگاه در صنعت طلا و جواهر، گذر از تولید سنتی به تولید مدرن می باشد و موضوع سبک های طراحی جدید و تکنولوژی های به روز در آن بسیار مهم می باشد.

وی گفت: حضور در نمایشگاه بین المللی به صورت بازدیدکننده و یا غرفه دار باعث می شود همکاران در این صنعت بتوانند با تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و طراحان بین المللی تبادل نظر داشته و دیدگاه ها و نظرات مختلف فرهنگی، اجتماعی، تجاری و صنعتی را مطرح کنند و دیدگاه های شرکت کنندگان کشورهای دیگر را هم از نزدیک ملاحظه نموده و در نهایت بنچ مارک (الگوبرداری) کنند که بسیار ارزشمند است.

بنچ مارکینگ فرایند مقایسه‌ی محصولات و خدماتی که شرکت شما ارائه می‌دهد با سایر رقبا در صنعت شما و بومی سازی آن است. این نوع از الگوبرداری اغلب با هدف مقایسه‌ی ویژگی‌های محصول و خدمات، قیمت، کیفیت، قابلیت اطمینان، طراحی، سرعت و رضایت مشتری است.

وی خاط نشان ساخت: هدف از حضور در نمایشگاه الزاما خرید و سفارش محصولات خارجی نیست بلکه گرفتن تکنولوژی، طراحی ها و نظرات افراد مختلف از کشورهای متفاوت است که در نمایشگاه عرضه می شود و همکاران می بایستی آن را به دقت بررسی و به سبک و سیاق ایران تغییر و به بازار عرضه دهند.

توحیدی پور گفت: سازمان توسعه تجارت ایران یکی از نهادهایی است که به همکاران جهت حضور در نمایشگاه کمک می کند.

وی گفت: متاسفانه در بحث غرفه داری در نمایشگاه های خارجی به دلیل برخی از محدودیت ها از جمله موضوع تحریم، توسعه چندانی نداشته ایم. البته سازمان توسعه تجارت ایران در این خصوص یارانه های حمایتی خوبی به شرکت کنندگان اعطاء می‌نماید.

نماینده سازمان توسعه تجارت هنگ کنگ و توسعه صادرات سنگ و جواهر هند معتقد است تعداد شرکت کننده نباید ملاک باشد زیرا اگر دوستان قصد حضور در نمایشگاه را دارند باید تمام وقت خود را به آن نمایشگاه اختصاص دهند و تمام تمرکز خود را صرفا در جهت بازدید از نمایشگاه صرف نمایند و زمانی دیگر را جهت خرید و بازدید از جاذبه های گردشگری کشور مربوطه اختصاص دهند.

توحیدی پور گفت: قطعا حضور هدفمند همکاران در نمایشگاه و بهره برداری از حضور افرادی مثل اینجانب به عنوان نمایندگان نمایشگاه جهت تبادل نظر و مذاکره با غرفه داران و مشارکت کنندگان از دیگر کشورها و برندهای مختلف می تواند کمک شایانی به آنها در توسعه روابط شان با شرکتهای خارجی نماید.

وی گفت: ما فقط برگزار کننده تور نیستیم و در حقیقت پل ارتباطی میان مسئولان و شرکتهای کشور برگزار کننده با کشور خودمان و همچنین تسهیل حضور هر دو کشور در نمایشگاه ها می باشیم.

توحیدی پور در پایان تاکید کرد: دوستان و همکاران صنعت طلا حتما در برنامه سالیانه خود حضور در یک نمایشگاه خارجی را قرار دهند و یک بار حضور برایشان به هیچ وجه کافی نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد