اونس طلا2337.71
مظنه15,121,000
18 گرم3,490,600
ارزش سکه34,067,613
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

این بانک با کمتر از ۴ درصد وام می‌دهد

وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران از کاهش کارمزد وام های قرض الحسنه با مصوبه شورای پول و اعتبار به زیر چهاردرصد خبر داد و اولین بانک اعمال کننده این مصوبه را بانک قرض الحسنه مهر ایران عنوان کرد.

به گزارش سایت طلا، وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران از کاهش کارمزد وام های قرض الحسنه با مصوبه شورای پول و اعتبار به زیر چهاردرصد خبر داد و اولین بانک اعمال کننده این مصوبه را بانک قرض الحسنه مهر ایران عنوان کرد.

به گزارش سایت طلا،احسان خاندوزی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ شهریور) هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اقدام برخی پلتفرم‌ها در عرضه گران‌تر قیمت نان و همچنین گران‌فروشی نان توسط برخی نانوایی‌ها، گفت: قیمت‌گذاری نان به صورت منطقه‌ای انجام و قیمت آن در سراسر کشور یکسان نیست.

استان‌ها نان‌های منطقه‌ای و محلی‌شان را با وزن و قیمت‌های متفاوت می‌فروشند. در سیستان و بلوچستان وزن یک چانه نان در حدود یک کیلو و در سایر استان‌ها ۳۰۰-۴۰۰ گرم است.

وی ادامه داد: وزارت کشور درخواست افزایش قیمت نان توسط مقامات استانی را پس از بررسی، اعلام می‌کنند و پلتفرم‌ها و نانوانی‌ها نیز موظف به رعایت قیمت مصوب این وزارتخانه هستند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: ما گزارش قیمت‌گذاری انواع نان منطقه‌ای و محلی را از وزیر کشور گرفته‌ایم و سیستم نظارتی بر نانوایی‌ها را ویژه‌تر می‌کنیم.

خاندوزی در عین حال بر تنظیم‌گری و قاعده‌مند کردن هزینه‌های پلتفرم‌ها و درگاه‌های اینترنتی فروش نان تاکید کرد و گفت: در ستاد تنظیم بازار این مسئله را مطرح می‌کنم و اگر مصوبه‌ای باشد آن را اجرا می کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد