اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دلار بین دو خط صعود و نزول قرار گرفت

معامله‌گران معتقدند با توجه به حبس دلار در دامنه مشخص انتظار می‌رود در صورت خروج از هر طرف نوسان شدت بگیرد.

به گزارش سایت طلا،در روز سه‌شنبه قیمت دلار نه توان افزایش و عبور از مقاومت 49 هزار و 600 تومان را داشت نه جانی برای کاهش و ازدست‌دادن مرز حمایتی 49 هزار و 200 تومان. قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه 49 هزار و 450 تومان شروع به کار کرد و در ابتدا با کاهش به سمت مرز حمایت حرکت کرد. در ادامه قیمت دلار هرات با افزایش تا 49 هزار و 550 تومان رفت و در 49 هزار و 450 تومان یعنی قیمت ابتدای صبح بسته شد. بازار ارز هرات در پشت‌خط شبِ سه‌شنبه در 49 هزار و 400 تومان کار خود را به پایان رساند.

گروهی از معامله‌گران معتقدند واکنش قیمت دلار امروز به سطح مقاومتی 49 هزار و 600 تومان مهم است. اگر نرخ دلار در روز چهارشنبه از این مرز مقاومتی عبور کند، احتمال هیجان در بازار وجود دارد. در این صورت فشار خرید می‌تواند قیمت را به کانال بالاتر ببرد. اما در مقابل سطح حمایت 49 هزار و 200 تومان به سد کاهش سختی تبدیل شده که قیمت دلار در 17 روز گذشته نتوانسته این مرز را از دست بدهد. با توجه به حبس دلار در این دامنه معامله‌گران انتظار دارند در صورت خروج از هر طرف نوسان شدت بگیرد.

در روز سه‌شنبه لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال، در توییتر خود خبر از دیدار علی باقری، مذاکره کننده ارشد ایران، با تروئیکای اروپایی داد. همچنین علی باقری در صفحه شخصی خود نوشت «در ادامه نشست‌های قبلی، با مدیران سیاسی فرانسه، آلمان و انگلیس در نیویورک دیدار کردم. ما طیفی از موضوعات مورد علاقه دو طرف از جمله مذاکرات رفع تحریم‌ها را مورد بحث قرار دادیم.» گروهی از معامله‌گران می‌گفتند قیمت دلار هرات بعد از این خبر در پشت‌خط از سطح 49 هزار و 500 تومان عقب نشست.

پس از بسته شدن بازار و پایان نرخ‌دهی پشت خط سه‌شنبه خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال در خصوص دیدار علی باقری‌کنی با سه کشور اروپایی نوشت یک منبع آگاه از دیدارها گفت که «هیچ پیشرفتی» در بازگشت به مذاکرات هسته‌ای حاصل نشده است.

اگر این خبر در روز چهارشنبه در بازار پررنگ شود امکان افزایش از قیمت از سطح 49 هزار و 400 تومان جود دارد.

معامله‌گران فنی معتقدند دلار تهران بین دو خط روند صعود و نزول قرار گرفته است و انتهای این دو خط روند تبدیل به مثلث می‌شود. آن‌ها می‌گویند عبور از بالا یا پایین این خط‌ها برای دلار تهران مهم است اما مهم‌تر از آن تثبیت قیمت بالا یا پایین خط‌هاست.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد