اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روش جدید کلاهبرداری در دیوار و شیپور! +فیلم

معاملات خود را در دیوار و شیپور حتما حضوری انجام دهید! یکی از شگردهای کلاهبرداران را ببینید.

به گزارش سایت طلا، معاملات خود را در دیوار و شیپور حتما حضوری انجام دهید!

از متداول ترین ترفند های دزدی به خصوص در زمینه اجاره و خرید یا رهن منزل است. در این حالت فرد شیاد از کاربر می خواهد تا در ازای تضمین انجام معامله در آینده و جلوگیری از فروش آن به فرد دیگر، مبلغی را به عنوان بیعانه در نظر گرفته و برای او بفرستد. فرستادن پول همانا و خاموش شدن و عدم پاسخگویی تلفن فرد خاطی همان. از آنجایی که این مبلغ بیعانه ممکن است مقدار کمی داشته باشد، بسیاری از افراد آن را پیگیری نمی کنند و خود را به دردسر تشکیل پرونده های قضایی مشغول نمی سازند. همین عامل سبب شده است تا کلاهبرداران بتوانند با انگیزه بیشتری به انجام این کار بپردازند.

جعل اطلاعات: روش دیگری که برای کلاهبرداری در سایت دیوار به کار گرفته می شود، جعل اطلاعات است. در این صورت همانطور که در بخش آخرین اخبار از کلاهبرداری سایت دیوار هم اعلام کردیم، کلاهبردار تلاش می کند چیزی را که وجود ندارد به شما بفروشد. از اطلاعات تقلبی برای جلب اعتماد شما استفاده کند و مدارک غیر رسمی را صادر نماید. این مورد به خصوص برای کلاهبرداری گوشی در دیوار و گول زدن کاربر با رسید های جعلی در موارد متعددی انجام شده است.

چک: در حالت دیگر، مجرم از چک برای پرداخت هزینه کالا یا خدمات شما استفاده می کند. بهترین توصیه آن است که از پول نقد و یا کارت به کارت برای پرداخت هزینه های خود استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد