اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چشم انداز طلا در روزهای آینده

گزارش لیست حقوق بگیران بخش غیر کشاورزی آمریکا در روز جمعه منتشر می‌شود و اطلاعات بیشتری در مورد شرایط بزرگترین اقتصاد دنیا به سرمایه‌گذاران می‌دهد. با این حال، چشم انداز فلز زرد به دلیل افزایش نرخ‌های بهره ایالات‌متحده نامشخص بود.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا امروز علی رغم اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر ادامه سیاست افزایش نرخ بهره تغییر چندانی نداشت.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 2 دلار نوسان به 1915 دلار رسید.

پاول در اجلاس سالانه جکسون هال در روز دوشنبه با تاکید بر قدرت اقتصاد آمریکا گفت نرخ بهره احتمالاً باز هم جهت پایین آوردن تورم افزایش خواهد یافت.

بدین ترتیب انتظار می‌رود نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا در اجلاس ماه نوامبر یا دسامبر افزایش داشته باشد. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

گزارش لیست حقوق بگیران بخش غیر کشاورزی آمریکا در روز جمعه منتشر می‌شود و اطلاعات بیشتری در مورد شرایط بزرگترین اقتصاد دنیا به سرمایه‌گذاران می‌دهد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.11 درصد افزایش به 24 دلار و 61 سنت رسید و پلاتین با 0.01 درصد کاهش، 948 دلار و 32 سنت معامله می‌شود.

با این حال، چشم انداز فلز زرد به دلیل افزایش نرخ‌های بهره ایالات‌متحده نامشخص بود. ارزش دلار در روز جمعه به بالاترین حد دو ماه اخیر رسید، در حالی که بازدهی خزانه‌داری به بالاترین حد در چند دهه گذشته افزایش یافت. داده‌های شاخص مدیران خرید تولید و خدمات از اقتصادهای بزرگ بسیار پایین‌تر از تخمین‌ها گزارش شد که از افزایش قیمت طلا حمایت می‌کرد.

بر اساس گزارش اینوستنیگ نیوز، دو مقام فدرال رزرو به طور آزمایشی از جهش بازدهی بازار اوراق قرضه به عنوان چیزی که می‌تواند مکمل کار بانک مرکزی برای کاهشی شدن اقتصاد و بازگرداندن تورم به هدف ۲ درصد باشد، استقبال کردند و البته افزودند که شانس خوبی برای افزایش نرخ بهره وجود ندارد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد