اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیت کوین دوباره صعودی شد

در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی،‌ قیمت بیت‌کوین بالا رفت و توانست به بالای 26 هزار دلار صعود کند.

به گزارش سایت طلا ابه نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی، قیمت بیت کوین 0.33 درصد افزایش یافت و توانست دوباره به بالای 26 هزار دلار صعود کند. هم‌اکنون هر بیت کوین 26 هزار و 38 دلار در بازار جهانی خرید و فروش می‌شود و ارزش کل بازار این ارز دیجیتال به 506 میلیارد دلار رسیده است.

در 24 ساعت گذشته همچنین 457 هزار بیت کوین به ارزش حدود 12 میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش شده است و تعداد کل بیت‌کوین‌های جهان هم به 19 میلیون و 464 هزار و 731 عدد رسیده است.

برخلاف بیت کوین اما اترویم 0.33 درصد منفی شد و در حال حاضر 1662 دلار خرید و فروش می‌شود. در حالی که بیت کوین نسبت به 7 روز پیش 11 درصد کاهش ارزش داشته، این رقم برای اتریوم 9.7 درصد بوده است.

ایسنا نوشت،مدیر انجمن کریپتوکوانت هلند نشان داد که معیارهای مشتق کنونی بیت‌کوین با معیارهایی قبل از سقوط اخیر قابل مقایسه است و عمدتا دو شاخص بهره باز و نرخ سرمایه وجود دارد که اولی تعداد کل موقعیت‌های بیت‌کوین را در پلتفرم‌های مشتق اندازه‌گیری می‌کند.

هنگامی که ارزش این معیار افزایش می‌یابد، سرمایه‌گذاران در حال باز کردن موقعیت‌های جدید در بازار هستند؛ به‌ طور کلی، چنین روندی منجر به نوسانات بالاتر برای ارز دیجیتال می‌شود زیرا کل اهرم در بازار نیز با افزایش شاخص افزایش می‌یابد.

از سوی دیگر، کاهش در نرخ بهره باز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران یا در حال بستن موقعیت‌های خود و یا در حال نقد کردن آنها هستند. به‌ طور طبیعی، این مورد می‌تواند به ثبات قیمت دارایی منجر شود.

با کاهش قیمت در پیش از سقوط، بهره باز افزایش یافت. هنگامی که سقوط رخ داد، نرخ بهره باز کاهش یافت زیرا بسیاری از موقعیت‌ها منحل شدند. این کاهش در متریک شدیدترین کاهش مشاهده شده حدود یک سال و نیم گذشته بود.

نرخ بهره باز در چند روز گذشته صعود کرده زیرا به میزان کمی از پایین‌ترین حد خود بهبود یافته است با این حال، واضح است که با این افزایش، نرخ تامین مالی فقط منفی شده است که بیان می‌کند موقعیت‌های جدید در حال باز شدن، موقعیت‌های کوتاه مدت هستند.

طی سقوط چند روز پیش، بهره باز بالا به دلیل وقوع یک رویداد انحلال خشونت‌آمیز، نوسانات بازار را تقویت کرد. از آنجایی که بهره باز بار دیگر به مقادیر نسبتا بالایی رسیده، ممکن است یک رویداد مشابه دوباره رخ دهد.

البته تفاوت این است که نرخ‌های تامین مالی این بار منفی است که نشان می‌دهد، شورت‌ها ممکن است کسانی باشند که این بار در نوسانات گرفتار می‌شوند اما آیا بیت‌کوین از دو روز پیش برای حرکت معکوس آماده شده است؟ با این حال، باید توجه داشت که سود باز در حال حاضر در مقادیر بسیار کمتری نسبت به قبل از سقوط است، بنابراین اگر حرکتی از شرایط بازار مشتقه بیش از حد گرم فعلی ناشی شود، ممکن است آنقدرها هم انفجاری نباشد.

قیمت ریپل هم نزدیک به یک درصد پایین آمده و با بیش از 17 درصد سقوط نسبت به هفته گذشته هم اکنون 51 سنت دست به دست می‌شود.

قیمت کاردانو 2.2 درصد کاهش یافت و در معاملات امروز 0.26 دلار خرید و فروش شده است.

دوج کوین هم شبیه بیت کوین رشد مثبت داشت و با 0.7 درصد افزایش به 0.062 دلار در هر واحد رسید. البته قیمت این ارز مجازی نسبت به 7 روز پیش 15 درصد کاهش داشته است. باوجود منفی بودن اکثر ارزهای بازار، اما در معاملات امروز ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی 0.1 درصد بالا رفت و به 1050 میلیارد دلار رسید.

در 24 ساعت گذشته همچنین 26 میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده که نسبت به روز گذشته 8 درصد افزایش داشته است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد