اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حداقل بودجه رهن و اجاره برای خانه‌های ریزمتراژ در پایتخت + جدول

هم‌اکنون مستاجران در تهران، در صدد تمدید قرارداد خود هستند تا از صرف هزینه‌های اضافی از جمله هزینه بنگاه و جابه‌جایی جلوگیری کنند؛ برای رهن کامل یک واحد ریزمتراژ 40 متری در این کلانشهر نیز حداقل به 250 میلیون تومان نیاز است.

به گزارش سایت طلا، بررسی وضعیت بازار رهن و اجاره خانه در تهران، خبر از افزایش نجومی توسط موجران می‌دهد؛ این را واسطه‌گران ملکی می‌گویند و تاکید دارند که قیمت‌های تعیین شده بدون کارشناسی و بالاتر از ارزش واقعی ملک است.

از این رو بسیاری از مستاجران در سال جاری، در صدد تمدید قرارداد خود هستند تا از صرف هزینه‌های اضافی از جمله هزینه بنگاه و جابه‌جایی جلوگیری کنند؛ البته بیم اینکه نتوانند ملکی مناسب را با بودجه خود اجاره کنند نیز وجود دارد.

بررسی آگهی‌های رهن و اجاره خانه نشان می‌دهد، برای رهن کامل واحدی ریز متراژ بین 30 تا 45 مترمربع مساحت، حداقل 250 میلیون تومان بودجه نیاز است؛ واحدی با 38 مترمربع زیربنا در محله آذربایجان، 300 میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

در محله جیحون، رهن کامل واحدی با 36 مترمربع مساحت، 280 میلیون تومان و در محله زعفرانیه رهن کامل واحدی با 45 مترمربع زیربنا، 900 میلیون تومان است.

در فرمانیه، رهن واحدی 30 متری و بدون اتاق، 200 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن، 9 میلیون تومان است، در میدان امام حسین(ع) برای رهن واحدی 28 متری و قدیمی و بدون اتاق، 80 میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن، 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد