اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش ویژه شاسی بلند دایون Y5 آغاز شد + شرایط

شرایط فروش دایون Y5 در مرداد 1402 اعلام شد. شرکت صنایع خودروسازی ایلیا شاسی بلند دایون وای 5 را به منتخبان سامانه یکپارچه عرضه می‌کند.

به گزارش سایت طلا، شرایط فروش دایون Y5 در مرداد 1402 اعلام شد. شرکت صنایع خودروسازی ایلیا شاسی بلند دایون وای 5 را به منتخبان سامانه یکپارچه عرضه می‌کند.

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا قصد دارد شاسی بلند چینی دایون Y5 را به منتخبان دور دوم سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه کند. این خودرو با قیمت غیرقطعی و با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه می‌شود. در ادامه جزئیات شرایط فروش دایون Y5 در سامانه یکپارچه در مرداد 1402 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش دایون Y5 – مرداد 1402

در این طرح منتخبان طرح دوم سامانه یکپارچه تخصیص خودرو می‌توانند با پیش‌پرداخت ۷۵۰ میلیون تومان خودرو دایون وای ۵ را به شکل پیش فروش با قیمت غیرقطعی خریداری کنند. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکلی، خاکستری و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به مشتریان عرضه می‌شود.

همچنین در این طرح سود مشارکت ۱۲ درصد سالیانه، جریمه تاخیر ۲۰ درصد سالیانه و سود انصراف نیز ۹ درصد سالیانه در نظر گرفته شده است. قیمت خودرو نیز در زمان تحویل با ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد. آن دسته از متقاضیانی که پیامک دریافت کردند، باید به وب‌سایت شرکت صنایع خودروسازی ایلیا مراجعه کرده و فرایند ثبت نام اولیه را انجام دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد