اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شوک ۲۰ میلیارد دلاری به ثروت ایلان ماسک !

ثروت ایلان ماسک اواخر هفته گذشته در پی ریزش ارزش سهام شرکت خودروسازی تسلا، ۲۰.۳ میلیارد دلار سقوط کرد.

به گزارش سایت طلا،ثروت ایلان ماسک با این کاهش، به ۲۳۴.۴ میلیارد دلار رسید که هفتمین کاهش بزرگ ثروت در میان ثروتمندترین افرادی بود که در شاخص میلیاردرهای بلومبرگ قرار دارند و فاصله میان ماسک و برنارد آرنو، رئیس شرکت کالاهای لوکس ال وی ام اچ را کاهش داد. ثروت ایلان ماسک همچنان حدود ۳۳ میلیارد دلار بالاتر از ثروت آرنو است.

ارزش سهام شرکت تسلا پس از این که درباره کاهش سودآوری هشدار داد، ۹.۷ درصد ریزش کرد و به ۲۶۲.۹۰ دلار رسید. ماسک که مدیرعامل شرکت تسلا است، چهارشنبه گذشته گفته بود اگر روند افزایش نرخ‌های بهره ادامه پیدا کند، این شرکت خودروسازی مجبور است به کاهش قیمت خودروهای برقی ادامه دهد.

عمده ثروت ماسک ۵۲ ساله، از سهامش در شرکت تسلا و همچنین دارایی‌اش در شرکت فناوری‌های اکتشاف فضا و توییتر است. ثروت ایلان ماسک از ابتدای سال میلادی جاری تا چهارشنبه گذشته، ۱۱۸ میلیارد دلار افزایش یافت که همسو با رشد ۱۳۶ درصدی ارزش سهام تسلا بوده است.

بر اساس گزارش فوربس، ثروت آرنوی ۷۴ ساله، امسال به میزان ۳۹ میلیارد دلار افزایش یافت و به ۲۰۱.۲ میلیارد دلار رسید. ارزش سهام شرکت ال وی ام اچ در سال ۲۰۲۳، رشد ۲۶ درصدی داشت.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد