اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزیره ای مرگبار که هیچ راه فراری از آن نخواهید داشت ! + عکس

به جز مارها و برخی پرندگان و چند گونه حیوانی دیگر، موجودات دیگری در این جزیره یافت نمی شوند.

به گزارش سایت طلا،جزیره مارها حدودا ۱۰۰ هزار سال پیش، با بالا آمدن سطح آب دریا از آمریکا جدا شده است و بعد از آن مارها در آن گیر افتادند. این جزیره یکی از مکان هایی است که گردشگران اجازه بازدید از آن را ندارند.

شما هیچ راه فراری از دست مارها در این جزیره نخواهید داشت زیرا به گفته مردم محلی در هر یک متر مربع از آن ۱ الی ۵ مار زندگی می کند و ترسناک تر از همه این که یکی از سمی ترین مارهای جهان به اسم افعی طلایی هم جزء ساکنان این جزیره است .

جزیره مارها در 30 کیلومتری خلیج سائوپائولو در برزیل قرار دارد. وسعت این جزیره ترسناک و مرگ‌بار حدود 430 کیلومتر و ارتفاعش 206 متر از سطح دریا است.

منطقه‌ای که جزیره مارها در آن واقع شده است، دارای پوشش سبز و آب‌وهوای معتدل می‌باشد که همین نیز باعث شده است تا این منطقه محل مناسبی برای رشد مارها باشد.

در هر یک متر مربع از این جزیره، 1 تا 5 مار وجود دارد. همین تعداد از مارها برای تبدیل کردن جزیره به مکانی مرگ‌بار و ترسناک کافی هستند.

البته "مارسلو دوارت" Marcelo Duarte بیولوژیستی که تا به حال ۲۰ مرتبه از جزیره مارها بازدید داشته، می گوید این گفته مردم محلی کمی اغراق آمیز است و بنابر گفته او این در هر یک متر مربع تنها یک مار زندگی می کند، ولی باز هم اطلاعات دقیق و صحیحی از این موضوع وجود ندارد.

منبع تغذیه اصلی مارها در این جزیره پرندگان مهاجر هستند، زیرا تقریبا هیچ منبع غذایی دیگری برای آن ها وجود ندارد.

ورود به جزیره مارها ممنوع است به همین دلیل یک فانوس دریایی در سال ۱۹۰۹ ساخته شد تا قایق ها را از راه دور شناسایی و از ورود آن ها جلوگیری کند. فقط محققان و تیم های تحقیقاتی برای جمع آوری داده های خود می توانند در این جزیره حضور داشته باشند.

اگر بخواهید به صورت قانونی از این جزیره بازدید کنید با نیروی دریایی برزیل سر و کار خواهید داشت اما برخی توریست ها هم به واسطه مردم محلی و توسط قایق از این جزیره بازدید می کنند که این کاری خطرناک و غیر قانونی است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد