اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش ادامه دار قیمت دلار در بازار

از نظر معامله‌گران قیمت دلار در سطح حساسی قرار گرفته و تا زمانی که اسکناس آمریکایی بالای این سطح حساس قرار داشته باشد، خرید نوسان‌گیری در بازار ارز وجود دارد.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار هرات در ابتدای هفته با 50 هزار و 500 تومان شروع کرد و با نوسان رفت و برگشتی، برای شکستن مقاومت 50 هزار و 600 تومان تلاش کرد و پس از یک ناکامی به کف 50 هزار تومان رسید.

این اما پایان کار دلار هرات نبود و قیمت در پشت خط به کاهش ادامه داد و در 49 هزار و 880 تومان بسته شد. با این حساب، قیمت دلار هرات پس از پنج روز نوسان در کانال 50 هزار تومان، در پشت خط شنبه شب این کانال را از دست داد. قیمت تتر هم در حوالی سطح 51 هزار و 200 تومان شروع شد و با کاهش دلار، تتر هم وارد کانال 50 هزار تومان شد و شب شنبه به 50 هزار و 400 تومان رسید.

همچنین قیمت درهم امارات همچنان بالای سطح مهم 13 هزار و 800 تومان در حال نوسان است. به عقیده معامله‌گران در کاهش قیمت شنبه اشباع فروش اتفاق افتاده خالی‌فروشی در بازار ارز هرات زیاد بوده است.

معامله‌گران فنی با توجه به چارت قیمتی معتقدند تا زمانی که قیمت دلار هرات بالای مرز حمایت 49 هزار و 800 تومان قرار دارد، دوباره می‌تواند نوسان افزایشی دهد. این دسته از معامله‌گران با توجه به اشباع فروش در معاملات شنبه معتقدند اگر قیمت وارد کانال 50 هزار تومان شود و مقاومت 50 هزار و 600 تومان را بشکند احتمال رؤیت کانال 51 هزار تومان در بازار زیاد است. به عقیده آن‌ها اگر قیمت به بالای 51 هزار برود و تثبیت ندهد، شدت کاهش قیمت بیشتر می‌شود و امکان از دست رفتن مرز حمایت 49 هزار و 800 تومان در بازار فراهم می‌شود.

در مقابل، کاهشی‌های بازار ارز معتقدند تمام بالایی‌های بازار تله‌ای برای خریدار است و با توجه به قیمت پشت خط که به کانال 49 هزار تومان رفته، می‌گویند کاهش قیمت در بازار ادامه‌دار است. سطح حمایت مهم بعدی 48 هزار و 600 تومان است و اگر این مرز هم از دست برود قیمت آماده کف‌زنی در کانال 49 هزار تومان می‌شود.

در مجموع از نظر معامله‌گران قیمت دلار در سطح حساسی قرار گرفته و تا زمانی که بالای این سطح حساس هستیم، خرید نوسان‌گیری در بازار ارز وجود دارد. یعنی پس از خرید و رسیدن قیمت به مقاومت، نوسان‌گیران فروشنده می‌شوند و سود خود را می‌برنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد