اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ویدیویی پربازدید از سردار آزمون هنگام شکستن قلنج‌هایش + فیلم

سردار آزمون بعد از قهرمانی تیم‌ملی در تورنمنت کافا و با توجه به تعطیلات لیگ‌های اروپایی فعلا در ایران به سر می‌برد و در حال استراحت و ریکاوری است.

به گزارش سایت طلا،سردار آزمون بعد از قهرمانی تیم‌ملی در تورنمنت کافا و با توجه به تعطیلات لیگ‌های اروپایی فعلا در ایران به سر می‌برد و در حال استراحت و ریکاوری است.

این استراحت و ریکاوری برای سردار به جای جالبی رسیده. جایی که طی یکی، دو روز اخیر ویدیویی پربازدید از سردار منتشر شده است

به گزارش سایت طلا،بعد از یک فصل و نیم به نظر می‌رسد که وضعیت سردار آزمون در بایرلورکوزن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. بازیکنی که پس از حضور طولانی در فوتبال روسیه راهی یکی از معتبرترین لیگ‌های دنیا شد تا چالش جدیدی را تجربه کند.

در حالی پیش از پایان فصل گذشته شایعات درباره جدایی آزمون از لورکوزن اوج گرفت، حالا اصلا بعید نیست که او در این تیم ماندگار شود.

سردار در نقل و انتقالات و انتقالات زمستانی نیز فقط یک گام تا ترک بای آره‌نا فاصله داشت و تا آستانه حضور در مارسی فرانسه پیش رفت؛ موضوعی که خود او نیز در یکی از مصاحبه‌های خود به آن اشاره کرده بود. با این حال این انتقال در آخرین لحظات منتفی شد تا این مهاجم ملی پوش ایرانی در جمع شاگردان ژابی آلونسو ماندگار شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد