اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مهمترین موانع بر سر راه بالا رفتن قیمت طلا

از نظر تحلیلگران مهمترین موانع بر سر راه بالا رفتن قیمت طلا انتظار افزایش بیشتر نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا و کاهش بیشتر نقدینگی است.تحلیلگران انتظار دارند قیمت طلا تا 1940 دلار افزایش یابد و بعد به خاطر سیاست فدرال رزرو در بالا بردن نرخ بهره پایین بیاید.

قیمت طلا در روز دوشنبه تقریبا بدون تغییر ماند زیرا خوانش‌های ضعیف‌تر اقتصادی تردیدهایی را در مورد پایبندی فدرال رزرو به چشم‌انداز سیاست تهاجمی پیشین این نهاد ایجاد کرد.

به گزارش سایت طلا،تعطیلات روز استقلال آمریکا قیمت طلا را در معاملات روز امروز هم تقریباً ثابت نگه داشته است و تاجران منتظر جزئیات اجلاس فدرال رزرو آمریکا در ماه ژوئن هستند تا سرنخ‌های بیشتری در مورد مسیر افزایش نرخ بهره این بانک بیابند.

قیمت هر اونس طلا امروز با 5 دلار افزایش در لحظه تنظیم این گزارش به 1925 دلار رسید.

از نظر تحلیلگران مهمترین موانع بر سر راه بالا رفتن قیمت طلا انتظار افزایش بیشتر نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا و کاهش بیشتر نقدینگی است.

بیشتر بخوانید

بازار طلا در حالت انتظار / شرایط برای جهش قیمت طلا آماده است

سرمایه‌گذاران 90 درصد احتمال می‌دهند نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا 25 واحد در ماه ژوئیه افزایش یابد و به 5.25 تا 5.50 برسد. بالا رفتن نرخ بهره تمایل به سرمایه‌گذاری در طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش می‌دهد.

شاخص دلار ثابت مانده است.

تولید کارخانه‌ای در آمریکا در ماه ژوئن کاهش یافته و به پایین‌ترین رقم از ماه مه 2020 رسیده است. اما فشار قیمت‌ها به خاطر برطرف شدن مشکلات عرضه وکاهش تقاضا در نتیجه گرانتر شدن هزینه‌های وامگیری کمتر شده است.

بازارها همچنین منتظرجزئیات اجلاس فدرال رزرو آمریکا در 13 و 14 ماه ژوئن هستند که قرار است در روز چهارشنبه منتشر شود.

تحلیلگران انتظار دارند قیمت طلا تا 1940 دلار افزایش یابد و بعد به خاطر سیاست فدرال رزرو در بالا بردن نرخ بهره پایین بیاید.

قیمت نقره امروز با 0.06 درصد افزایش به 23 دلار و 13 سنت رسید و پلاتین با 0.33 افزایش، 917 دلار و 6 سنت معامله می‌شود.

به گزارش سایت طلا، سرمایه‌گذاران همچنین در انتظار انتشار صورت‌جلسه نشست 13 و 14 ژوئن هستند که 5 جولای منتشر خواهد شد.

نیکلاس فراپل، رئیس شرکت ABC گفت که در حال حاضر مشکلات برای طلا انتظار کاهش ۵۰ واحدی، برداشت نقدینگی بیشتر و باقی‌ماندن نرخ‌های نسبتاً بالا برای مدتی پس از رسیدن به ارزش پایانی است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد