اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دختر 14ساله شیرازی پدر،مادر و دو عضو دیگر خانواده اش را سوزاند

تحقیقات پلیسی درحالی ادامه داشت که کارشناسان آتش‌نشانی علت این آتش‌سوزی هولناک را عمدی اعلام کردند و فرضیه‌های پلیسی به سمت دختر خانواده کشیده شد چرا که پس از این آتش‌سوزی مرگبار ناپدید شده بود.

به گزارش سایت طلا، روز دوشنبه 5 تیر ماه امسال حادثه آتش‌سوزی یک خانه روستایی در تفیهان شیراز به پلیس و سازمان آتش‌نشانی مخابره شد و خیلی زود تیم‌های امدادی و پلیس برای بررسی موضوع و مهار آتش وارد عمل شدند.

آتش‌نشانان خیلی زود موفق به مهار آتش خانه روستایی شدند و در بررسی خانه سوخته با جسد 4 زن و مرد روبه‌رو شدند.

کارآگاهان در بررسی‌های ابتدایی پی بردند که در این حادثه پدر و مادر و 2 فرزندشان در آتش‌سوزی خانه به کام مرگ فرو رفته‌اند و این در حالی بود که دختر 14 ساله و پسر 5 ساله در زمان آتش‌سوزی در خانه حضور نداشتند و بعد از این حادثه نیز به خانه مراجعه نکردند.

تحقیقات پلیسی درحالی ادامه داشت که کارشناسان آتش‌نشانی علت این آتش‌سوزی هولناک را عمدی اعلام کردند و فرضیه‌های پلیسی به سمت دختر خانواده کشیده شد چرا که پس از این آتش‌سوزی مرگبار ناپدید شده بود.

کارآگاهان در ادامه تجسس‌ها پی بردند که دختر 14 ساله از چندی قبل با پسر 15 ساله‌ای که تبعه بیگانه است آشنا شده و قصد ازدواج با وی را داشته اما خانواده‌اش مخالف این ارتباط و ازدواج بوده‌اند و همین باعث شروع اختلاف بین دختر 14 ساله با اعضای خانواده‌اش می‌شود.

بازداشت دختر آتش‌افروز

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت و مأموران در این مرحله به سراغ پسر 15 ساله افغان رفتند که مشخص شد وی نیز ناپدید شده است و در ادامه ردیابی‌ها، کارآگاهان پی بردند که دختر و پسر نوجوان در یک باغ مخفی شده‌اند.

تیم پلیسی در گام بعدی تحقیقات و پس از 48 ساعت تلاش شبانه‌روزی و هماهنگی با مقام قضایی، پسر 15 ساله و دختر 14 ساله را در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.

اعتراف وحشتناک

دختر 14 ساله که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به مأموران گفت: به پسر 15 ساله علاقه داشتم و قصد ازدواج با هم را داشتیم اما پدر و مادرم مخالف ازدواج ما بودند به همین دلیل تصمیم به قتل آنها گرفتیم و با همدستی پسر مورد علاقه‌ام و ریختن نفت در خانه‌مان دست به آتش‌افروزی زده و اعضای خانواده‌ام را به قتل رساندیم تا پس از آرام شدن ماجرا با هم ازدواج کنیم.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فارس با اعلام این خبر گفت: دختر و پسر نوجوان پس از اعتراف به قتل برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد