اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصاویری عجیب از عروسی جنجالی در ترکیه !

جشن ازدواج در ترکیه به ویژه در مناطق شرقی و کرد نشین آن و در میان خانواده های ثروتمند، با هدایای نقدی و طلایی قابل توجه همراه است.

به گزارش سایت طلا،تعطیلات 10 روزه عید قربان در ترکیه، فرصت مناسبی است برای سور و سات عروسی در این کشور که هر از گاهی یکی از آنها به تیتر خبری تبدیل می شود.

یکی از عروسی هایی که اخبار و تصاویر آن این روزها در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ترکیه مورد توجه واقع شده، ازدواج یک زوج جوان در استان وان است؛ وان، هم مرز با ایران است.

آن طور که رسانه های ترکیه نوشته اند، هم عروس و هم داماد فرزندان دو خانواده سرشناس تاجر هستند و مراسم عروسی شان 5 هزار مهمان از کشورهای مختلف داشته است: از ترکیه و ایران و عراق گرفته تا آلمان و هلند و سوئیس.

این مراسم باشکوه و پرخرج، به مدت دو روز و دو شب در منطقه باشکاله ادامه داشته است.

اما آنچه بیش از همه جلب توجه کرده، کادوهای عروس و داماد بوده است. در این منطقه، به عروس طلا و به داماد پول نقد می دهند.

بر اساس گزاش روزنامه حریت، عروس خانم 4 کیلو طلا گرفته و آقا داماد هم 6 میلیون لیر ترک از مهمانان دریافت کرده است. (ارزش مجموع هدایای این جشن به پول ایران می شود حدود 24 میلیارد تومان ناقابل!)

عکس هایی از عروس غرق در طلا و چمدان های پر از پول نیز از این عروسی منتشر شده که مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

چندی پیش نیز عروسی یک دختر ایرانی با یک پسر ترکیه ای با هدایای گرانقیمت سوژه رسانه های ترکیه شده بود.

با توجه به این که در منطقه شرق ترکیه، به ویژه میان کردها، چنین عروسی هایی متداول است، انتشار چنین خبرهای از عروسی های این منطقه مسبوق به سابقه بوده است که تصاویری از آنها را نیز می بینید:

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد