اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تولید ۱۰ خودرو سایپا و ایران خودرو متوقف شد

آمارنامه تولید تجمعی سه ماهه نخست ۱۴۰۲ خودروسازان داخلی نشان می‌دهد سایپا و ایران خودرو تولید ۱۰ خودرو را متوقف کردند.

به گزارش سایت طلا، آمارنامه تولید تجمعی سه ماهه نخست ۱۴۰۲ خودروسازان داخلی نشان می‌دهد سایپا و ایران خودرو تولید ۱۰ خودرو را متوقف کردند.

آمارنامه تولید تجمعی سه ماهه نخست ۱۴۰۲ خودروسازان داخلی که به‌تازگی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده نشان می‌دهد خودروسازان داخلی از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ۱۴۰۲ حدود ۳۲۵ هزار دستگاه خودرو تولید کردند که سهم خودروهای سواری از این تعداد حدود ۲۷۷ هزار دستگاه برابر با ۸۵.۲ درصد است.

توقف تولید ۱۰ خودرو سایپا و ایران خودرو
آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند ایران خودرو در خرداد 1402 تولید خودروهای رانا، دنا، پژو 206 تیپ 2، پژو 206 دستی پاناروما، پارس معمولی، رانا با گیربکس 6 دنده، سورن ELX و پژو 405 دوگانه سوز را متوقف کرده است. تولید ساینا دستی و تیبا 2 نیز در شرکت سایپا در خردادماه متوقف شده است.

همچنین خودروسازان در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ حدود ۸۰۰ دستگاه خودروی ون را تولید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۱۷ درصدی حکایت دارد. ضمن این‌که در این مدت خودروسازان حدود ۵۸۰ دستگاه مینی بوس و اتوبوس را به تولید رساندند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد حدود ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد