اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت جدید انواع تن ماهی اعلام شد + جدول

در بازار مواد غذایی و انواع کنسرو قیمت کنسرو ماهی قزل آلا در روغن تاپسی ۲۴۰ گرمی تاپسی مبلغ ۱۲۰,۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت تن ماهی خوشبخت ۱۲۰ گرمی مبلغ ۴۸,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش سایت طلا، در بازار مواد غذایی و انواع کنسرو قیمت کنسرو ماهی قزل آلا در روغن تاپسی ۲۴۰ گرمی تاپسی مبلغ ۱۲۰,۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت تن ماهی خوشبخت ۱۲۰ گرمی مبلغ ۴۸,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت انواع کنسرو تن ماهی

نام محصول وزن قیمت / تومان
کنسرو ماهی تن با شوید طبیعت ۱۸۰ گرم ۶۹,۹۰۰
کنسرو ماهی تون با شوید لادن ۱۸۰ گرم ۶۹,۹۰۰
کنسرو تن ماهی خوشبخت ۱۲۰ گرم ۴۸,۰۰۰
کنسرو ماهی تون مکنزی با شوید در روغن ۱۸۰ گرم ۶۹,۹۰۰
کنسرو ماهی قزل آلا در روغن تاپسی ۲۴۰ گرم ۱۲۰,۰۰۰
کنسرو ماهی تون دودی در روغن گیاهی خوشبخت ۱۸۰ گرم ۶۱,۱۰۰
کنسرو فیله ماهی تن در روغن تاپسی ۲۰۰ گرم ۹۹,۰۰۰

روی بسته بندی تمامی کنسرها ذکر شده است که باید قبل از مصرف آن ها را به مدت ۲۰ دقیقه جوشاند. نکته مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که باید حتما از ظرفی مناسب برای جوشاندن کنسرو استفاده کنید. ظرف باید به قدری بزرگ باشد که قوطی کنسرو کاملا در آب قرار بگیرد. زمان ۲۰ دقیقه ای که برای جوشاندن کنسروها توصیه شده است در واقع بعد از زمان جوشیدن آب محاسبه می شود. پس زمانی که آب درون قابلمه به ۱۰۰ درجه رسید و به اصطلاح به جوش آمد، باید ۲۰ دقیقه دیگر منتظر بمانید. تمامی اخبار ناگواری که درباره موارد مرگ و میر ناشی از سموم کنسرو می شنوید به این دلیل است که آن افراد کنسرو را نجوشانده بودند. بعد از اینکه کنسرو در دمای ۱۰۰ درجه جوشیده شود دیگر هیچ سم فعالی در آن وجود نخواهد داشت.

سم کنسرو چیست؟

در بالا از احتمال مسمومیت با خوردن غذاهای کنسروی نجوشیده گفتیم. در واقع عاملی که باعث ایجاد مسمومیت می شود سمی به نام بوتولینوم است. این ماده خطرناک در تمامی کنسروها از جمله کنسروهای ماهی و سبزیجات و گوشت و خاویار و … یافت می شود. این به این معنی است که باید تمامی انواع کنسروها را جوشاند.

در بازار مواد غذایی و انواع کنسرو قیمت کنسرو ماهی قزل آلا در روغن تاپسی ۲۴۰ گرمی تاپسی مبلغ ۱۲۰,۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت تن ماهی خوشبخت ۱۲۰ گرمی مبلغ ۴۸,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد