اونس طلا2414.52
مظنه14,541,000
18 گرم3,356,800
ارزش سکه32,760,873
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم23,900,000
ربع15,100,000

پیش فروش جدید ایران خودرو آغاز شد+ جدول قیمت

شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو در تیر ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس توربو دستی به فروش می‌رسند.

به گزارش سایت طلا، شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو در تیر ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس توربو دستی به فروش می‌رسند.

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح پیش فروش محصولات خود قصد دارد پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس توربو دستی را فقط برای بخش سوم اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ با موعد تحویل آذر ۱۴۰۲ عرضه کند.

آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و نام آنها به‌عنوان بخش سوم اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده و ایران خودرو برای آنها پیامک ارسال کرده یا نام آنها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو درج شده، می‌توانند فرایند ثبت نام را برای خودروهای این بخشنامه انجام دهند.

شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو

پژو ۲۰۷ دستی با مبلغ پیش پرداخت ۱۳۳ میلیون و ۸۵۷ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۶۸ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه سوز با پیش پرداخت ۱۴۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان و دنا پلاس توربو دستی با پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان به فروش می‌رسند. موعد تحویل این خودروها آذر ۱۴۰۲ خواهد بود.

در این طرح مبلغ پیش‌پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است. همچین قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد