اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اظهارنظرهای سخت‌گیرانه بر قیمت طلا !

اظهارنظرهای سخت‌گیرانه تأثیرات مثبت کاهش ارزش دلار و اطلاعات ضعیف درمورد نرخ اشتغال آمریکا را از بین برده و طلا مدام بین محدوده مثبت و منفی در نوسان است.

قیمت طلا و نقره در معاملات روز جمعه آمریکا و پیش از تعطیلی بازار افزایش یافت و هر دو فلز از پایین‌ترین حد خود در این هفته جهش چشمگیری داشته‌اند و با فروش شاخص دلار آمریکا تقویت شده‌اند.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا در روز جمعه در نوسان بود چون سرمایه‌گذاران یک سیاست سخت‌گیرانه را از سوی فدرال رزرو آمریکا درمورد نرخ بهره را پیش‌بینی می‌کنند. این دورنما تأثیر کاهش ارزش دلار در این هفته را خنثی کرده‌ است.

مقامات بانک مرکزی ایالات‌متحده در اولین اظهارنظرهای خود پس از نشست این هفته، لحن جنگ طلبانه داشتند زیرا گزارش فدرال رزرو اعلام کرد که تورم در بخش‌های کلیدی صنعت خدمات بالا مانده و نشانه‌هایی از کاهش نشان نداده است.

قیمت هر اونس طلا امروز بدون تغییر خاصی در لحظه تنظیم این گزارش به 1959 دلار رسید

تاجران حالا 74 درصد احتمال می‌دهند بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را در ماه ژوئیه افزایش دهد.

بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگه‌داری طلا به‌عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

این اظهارنظرهای سخت‌گیرانه تأثیرات مثبت کاهش ارزش دلار و اطلاعات ضعیف درمورد نرخ اشتغال آمریکا را از بین برده و طلا مدام بین محدوده مثبت و منفی در نوسان است.

شاخص دلار افزایش یافته اما در آستانه بدترین عملکرد خود طی 5 ماه گذشته قرار دارد. بدین‌ترتیب خرید طلا برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌شود.

قیمت نقره امروز با 0.75 درصد افزایش به 24 دلار و 13 سنت رسید و پلاتین با 0.53 درصد کاهش 986 دلار و 84 سنت معامله می‌شود.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در بلو لاین فیوچرز در شیکاگو گفت: تضعیف اشتغال و سایر ارزهای خارجی که در برابر دلار آمریکا کار می‌کنند در حال حاضر باعث افزایش قیمت طلا می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد