اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سیگنال پشت خطی هرات به قیمت دلار

کاهشی‌های بازار معتقدند اخبار تبادل زندانیان و آزادسازی منابع بلوکه شده در روزهای آینده می‌تواند قیمت دلار را بیشتر کاهش دهد. آن‌ها با اشاره به از دست رفتن کانال 48 هزار در پشت خط هرات می‌گویند نرخ دلار در روز سه‌شنبه کاهش خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار هرات که از روز یکشنبه بیش از دو هزار تومان از ارزش خودش را از دست داده بود، روز دوشنبه خلاف روند روز گذشته حرکت کرد و نزدیک به هزار تومان افزایش یافت.

و قیمت دلار هرات در معاملات دوشنبه با برخورد به حمایت 46 هزار و 700 تومان افزایشی شد و به 47 هزار و 800 تومان رسید؛ اما قیمت دلار در پشت خط همچنان رشد پیدا کرد و در 48 هزار و 200 تومان رسید. آخرین قیمت پشت خطی برای دلار 47 هزار و 950 تومان بوده است.

اکثر معامله‌گران معتقدند افزایش قیمت دلار در روز دوشنبه به خاطر تخلیه اشباع فروش بوده و بازار برای استراحت به این افزایش احتیاج داشته است. این دسته تصور می‌کنند دلار به روند نزولی برمی‌گردد و اولین سد در برابر کاهش 46 هزار و 700 تومان خواهد بود.

آن‌ها همچنین می‌گویند پس از این سطح حمایتی فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد و قیمت دلار می‌تواند تا 45 هزار و 500 تا 800 تومان ریزش داشته باشد. کاهشی‌های بازار معتقدند اخبار تبادل زندانیان و آزادسازی منابع بلوکه شده در روزهای آینده می‌تواند قیمت دلار را بیش از این کاهش دهد. آن‌ها با اشاره به از دست رفتن کانال 48 هزار در پشت خط هرات می‌گویند نرخ دلار در روز سه‌شنبه کاهش خواهد داشت.

در سوی مقابل، افزایش‌های بازار نظر متفاوتی دارند و می‌گویند باتوجه به افزایش دلار و عبور از مقاومت 47 هزار و 800 تومان، قیمت در روز سه‌شنبه به سمت شکستن 48 هزار و 300 تومان حرکت خواهد کرد. پس از این سطح مقاومتی، سد افزایش بعدی برای دلار 48 هزار و 800 تومان است.

تکنیکال‌کاران بازار هم معتقدند اگر قیمت دلار در معاملات سه‌شنبه افزایش پیدا کند و در شکستن مقاومت 48 هزار و 300 تومان ناکام بماند، می‌توانیم شاهد کاهش قیمت تا 46 هزار و 700 تومان باشیم؛ یعنی همان سطحی که در معاملات یکشنبه و دوشنبه سد کاهش شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد