اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پاسخ ایران خودرو درباره موتور TU۳ در پژو ۲۰۷

گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ همه استاندارد‌های ایمنی الزامی را دریافت کرده، این محصول را منطبق با استاندارد‌های مورد نیاز نظیر برخورد از رو به رو، استاندارد برخورد جانبی و استاندارد برخورد عابر پیاده دانست که این استاندارد‌ها در گواهی‌های بین المللی ثبت شده است.

به گزارش سایت طلا از ایران خودرو؛ در پی درج مطالبی در خصوص استفاده از موتور TU۳ ویژگی‌های محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ در رسانه ها، ایران خودرو عنوان کرده، به دلیل محبوبیت خودرو پژو ۲۰۷، مقرر شد این محصول با موتور TU۳ به عنوان محصول پایه در خانواده محصولات پژو ۲۰۷ تعریف و به بازار عرضه شود.

براساس این گزارش، این محصول دارای امکاناتی نظیر سامانه‌های تهویه خودکار، چند رسانه، کروز کنترل، دوربین دید عقب، ترمز جلو دیسکی، چراغ‌های روز (دی لایت)، سیستم کنترل صوتی روی غربیلک فرمان و آیینه‌های برقی است.

این خودروساز، با اشاره به مزایای بهره برداری از موتور TU۳ بر روی محصولات تولیدی از جمله محصول پژو ۲۰۷ تاکید کرده، در زمینه مصرف سوخت، این موتور کم مصرف‌ترین موتور خانواده ایران خودرو است و استفاده از این موتور این امکان را می‌دهد تا طیفی از محصولات با تنوع قوای محرکه در سبد محصولات تولیدی این شرکت قرار گیرد.



شرکت‌های خودروساز در دنیا به منظور پاسخ به تقاضای مشتریان، عموما طیف متنوعی از موتور‌ها را متناسب با کلاس ابعادی بر روی یک محصول کالیبره و به بازار عرضه می‌کنند، با این رویکرد، شرکت پژو نیز طیف متنوعی از موتور‌ها با حجم متفاوت را بر روی خانواده محصولات خود، تولید و به بازار عرضه کرده است.

در همین راستا شرکت ایران خودرو نیز با هدف پوشش طیف گسترده تری از مشتریان، خودروی پرطرفدار و پرتقاضای ۲۰۷ را با موتور TU۳ به عنوان یک خودرو کم مصرف‌تر در سبد محصولات تولیدی خود عرضه کرده است.

موتور TU۳ کم حجم‌ترین موتور ایران خودرو به شمار می‌رود و با وجود حجم پایین، راندمان مطلوبی دارد.

ایران خودرو تاکید کرده، این محصول یکی از خودرو‌های جدید تولیدی این خودروساز است که قاعدتا قیمت آن متناسب با تغییرات قیمتی برخی نهاده‌های تولید تعیین شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد