اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کیانی با کسب طلا تاریخ‌سازی کرد +فیلم

ناهید کیانی نماینده شایسته ایران در وزن ۵۳- کیلوگرم در فینال مسابقات قهرمانی جهان با شکست نماینده چین مدال طلای این رقابت ها را کسب کرد.

به گزارش سایت طلا،در روز پایانی رقابت های جهانی جمهوری آذربایجان به میزبانی شهر باکو، امروز یکشنبه 14 خرداد ماه دیدار های اوزان ۵۳- کیلوگرم بانوان و ۸۷+ کیلوگرم آقایان در حال برگزاری است و تیم ملی ایران در روز پایانی ۲ نماینده داشت که در گروه بانوان «ناهید کیانی» توانست با صعود به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کند.

«ناهید کیانی» ملی پوش وزن ۵۳- کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست خود «این سوان» از کره جنوبی را در 2 راند متوالی شکست داد و در ادامه «لوکا پاتافالوی» از مجارستان را در رقابتی جذاب ۲ بر یک از پیش رو برداشت.

نماینده شایسته ایران در وزن ۵۳- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «نیکا کاراباتیچ» از کرواسی و عنواندار رده پایه با ارائه یک مبارزه دیدنی 2 بر صفر پیروز شد و‌‌ ضمن صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

کیانی در نیمه نهایی به مصاف «تاتیانا مینینا» حریفی عنواندار از روسیه رفت و این دیدار با نتیجه ۲بر یک به سود کیانی به پایان رسید و‌نماینده کشورمان به فینال مسابقات راه یافت.

این تکواندوکار روسی در این رقابت‌ها با پرچم فدراسیون جهانی مبارزه میکند. «مینینا» در کارنامه خود 2 نقره جهان در سال 2019 و المپیک توکیو 2020 دارد.

ناهید کیانی نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم کشورمان در فینال این مسابقات به مصاف «جو زو» از چین رفت و توانست اولین مدال طلای کاروان ایران در آخرین شب رقابت های قهرمانی جهان باکو کسب کند

لازم به یادآوری است،پس از ۹ سال نماینده ایران توسط ناهید کیانی در رقابت های قهرمانی جهان صاحب نشان طلا شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد