اونس طلا2347.24
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

تغییر جدید و چشمگیر چهره و صدای مازیار لرستانی پس از تغییر جنسیت + ویدیو

تصاویر و ویدئوهای تازه منتشر شده از تغییر چشمگیر صدا و چهره ی مازیار لرستانی حکایت دارد، بازیگر مشهوری که پیش تر با نام شهره لرستانی شناخته می شد و تابستان سال گذشته از تغییر جنسیت خود خبر داد.

به گزارش سایت طلا، تصاویر و ویدئوهای تازه منتشر شده از تغییر چشمگیر صدا و چهره ی مازیار لرستانی حکایت دارد، بازیگر مشهوری که پیش تر با نام شهره لرستانی شناخته می شد و تابستان سال گذشته از تغییر جنسیت خود خبر داد. مازیار لرستانی ۵۶ ساله هنوز در حال سپری مراحل تغییر جنسیت است.

مازیار لرستانی در ایام نوروز امسال در تاک شوی اینترنتی «طناز» با مجری گری کمال تبریزی، کارگردان مشهور شرکت کرد و در آن به بیان خاطراتی از دوران پیش از تغییر جنسیت خود مانند چالش های حضورش در مجالس، توالت و حمام عمومی زنانه پرداخت که جنجال برانگیز شد و به یکی از دلایل توقف پخش تاک شوی «طناز» و حذف کامل این برنامه از پلتفرم پخش کننده ی آن تبدیل شد.

مازیار (شهره) لرستانی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران و اصالتاً خرم آبادی است.

او فارغ‌ التحصیل رشته ی کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و همچنین فارغ‌ التحصیل رشته ی فیلمنامه‌ نویسی سینما در مقطع کارشناسی ارشد از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس است.

لرستانی کار بازیگری را با نمایش های دانشجویی از سال ۶۴ آغاز کرد. در سال ۷۰ با بازی در فیلم سینمایی «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوود نژاد وارد عرصه ی سینما شد.

فیلم «نیاز» اولین تجربه ی سینمایی مازیار لرستانی

لرستانی در دوران فعالیت حرفه ای اش در کنار بازیگری، کارگردانی و نویسندگی را هم تجربه کرده است.

او از سال ۶۶ تاکنون ۱۷ تئاتر حرفه ای به روی صحنه برده است. سریال تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند، فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» به کارگردانی محمدرضا زهتابی و چندین تله فیلم از جمله ی آثاری هستند که لرستانی در آن ها به عنوان نویسنده حضور داشته است. او چندین فیلم کوتاه و تله فیلم هم نویسندگی و کارگردانی کرده است.

مازیار لرستانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد