اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار هواشناسی؛ وزش باد شدید در راه این استان ها است

کارشناس هواشناسی گفت: دو هشدار سطح زرد برای وزش باد شدید و بارش باران گردوخاک در تهران و نواحی شمال غرب و جنوب شرقی کشور صادر شده است.

به گزارش سایت طلا، کارشناس هواشناسی گفت: دو هشدار سطح زرد برای وزش باد شدید و بارش باران گردوخاک در تهران و نواحی شمال غرب و جنوب شرقی کشور صادر شده است.

کبری رفیعی گفت: امروز دو هشدار سطح زرد در رابطه با رگبار باران و وزش باد شدید خیرش گردوخاک و تگرگ در آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، ارتفاعات و شرق تهران، نیمه شمالی سمنان، ارتفاعات و دامنه استان های گیلان، مازندران و گلستان، کرمان، یزد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، شمال خراسان رضوی، شمال هرمزگان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان طی امروز و فردا صادر شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی، احتمال آبگرفتگی معابر به شکل محدود، احتمال لغزندگی جاده‌ها، احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، در برخی مناطق خیزش گردوخاگ، کاهش دید و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی از مخاطرات این هشدار هواشناسی است.

او در خصوص هشدار هواشناسی دوم که‌ از بعدازظهر امروز شروع شده و تا روز دوشنبه ادامه دارد، گفت: هشدار در خصوص وزش باد خیلی شدید در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق کرمان، سیستان و بلوچستان صادر شده است.

کارشناس هواشناسی گفت: با آغاز فعالیت این سامانه ما شاهد خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال خواهیم بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد