اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

میلیاردر ۲۸ ساله امپراتوری بزرگ را خرید! + تصاویر

روزنامه وال استریت ژورنال و رویترز گزارش دادند که آستین راسل، میلیاردر ۲۸ ساله آمریکایی اکثریت سهام هلدینگ جهانی فوربس را از مالک فعلی آن یعنی شرکت سرمایه‌گذاری "آی‌دبلیوام‌" خریداری خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا، روزنامه وال استریت ژورنال و رویترز گزارش دادند که آستین راسل، میلیاردر ۲۸ ساله آمریکایی اکثریت سهام هلدینگ جهانی فوربس را از مالک فعلی آن یعنی شرکت سرمایه‌گذاری "آی‌دبلیوام‌" خریداری خواهد کرد.

روزنامه وال استریت ژورنال و رویترز روز جمعه گزارش دادند که آستین راسل، میلیاردر ۲۸ ساله آمریکایی که در تجارت فناوری خودرو فعال است، اکثریت سهام هلدینگ جهانی فوربس را از مالک فعلی آن یعنی شرکت سرمایه‌گذاری "آی‌دبلیوام‌" که در هنگ کنگ مستقر است، خریداری خواهد کرد.

راسل در حال حاضر مدیرعامل شرکت فناوری لومینار Luminar Technologies است، شرکتی که خدمات فناوری رانندگی خودران را ارائه می‌دهد و ارزش بازار آن حدود ۲.۱ میلیارد دلار است.

بر اساس این گزارش‌ها که به اظهارات راسل و شرکت آی‌دبلیوام اشاره می کنند، راسل با خرید ۸۲ درصد از سهام فوربس، از جمله سهام باقیمانده از خانواده فوربس موافقت کرده است.

آی‌دبلیوام‌ نیز سهام اقلیت را حفظ خواهد کرد. گزارش شده است که استیو فوربس، رئیس و سردبیر این نشریه تجاری، قصد دارد در این شرکت بماند. این معامله حدود ۸۰۰ میلیون دلار ارزیابی شده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که راسل قصد ندارد در پوشش خبری و عملیات روزانه فوربس شرکت کند، اما در عوض بر تقویت رشد آن و پیگیری منافع بشردوستانه خود در تجارت تمرکز خواهد کرد.

وی همچنین قصد دارد هیئت مدیره جدیدی برای فوربس تشکیل دهد که شامل کارشناسان فناوری، رسانه و هوش مصنوعی خواهد بود.

راسل به وال استریت گفت: فوربس چیزی است که من همیشه به عنوان یک برند و به عنوان یک امپراتوری رسانه‌ای به آن نگاه می‌کردم. وی خاطرنشان کرد که پول این خرید از سهام او در لومینار تامین نشده است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

مایک فدرل، مدیر عامل فوربس نیز به رویترز گفت: خوب است که اکنون از طریق این معامله، آستین راسل یک مبتکر و رویاپرداز واقعی، مباشر جدید این برند (فوربس) باشد.

فوربس با بیش از ۱۰۰ سال قدمت یکی از قدیمی ترین مجلات ایالات متحده محسوب می‌شود. راسل پیش از این توسط همین نشریه در فهرست محبوب "۳۰ زیر ۳۰ سال" که شامل تجار موفق زیر ۳۰ سال می‌شود، قرار گرفت و شناخته شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد