اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مدیرعامل جدید توییتر معرفی شد + سوابق

ایلان ماسک، تائید کرد مدیرعامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو خواهد بود که به عنوان مدیری باسابقه در صنعت تبلیغات شناخته می‌شود.

به گزارش سایت طلا،ایلان ماسک در توییتی نوشت: از این که به لیندا یاکارینو، به عنوان مدیرعامل جدید توییتر خوشامد می‌گویم، هیجان زده هستم. وی افزود: یاکارینو به فعالیت‌های کسب و کار متمرکز خواهد شد در حالی که ماسک، ارتباط نزدیک با بخش طراحی محصول و فناوری جدید را حفظ خواهد کرد.

پیش از اعلام این خبر، شرکت ان‌بی‌سی یونیورسال روز جمعه اعلام کرد یاکارینو از سمت خود به عنوان رئیس تبلیغات و شراکت جهانی این شرکت بلافاصله کناره گیری خواهد کرد.

ماسک، پاییز گذشته توییتر را خریداری کرد و از آن زمان، اداره این شرکت را برعهده داشته و همواره تاکید کرده بود که به عنوان مدیر ارشد این شرکت که اکنون "ایکس کورپ" نامیده می‌شود، کناره‌گیری خواهد کرد. با این حال، عده معدودی انتظار دارند ماسک از فرآیند تصمیم گیری در توییتر، کنار بکشد.

یاکارینو که سابقه طولانی در صنعت تبلیغات دارد، می تواند فرد تاثیرگذاری در آینده توییتر باشد.

جذب تبلیغات کنندگان که پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، از این پلتفرم فراری شدند، اهمیت زیادی دارد. ماسک اواخر ماه میلادی گذشته گفته بود تبلیغات کنندگان به توییتر برگشته اند اما جزئیاتی ارائه نکرده بود.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، یاکارینو به مدت حدود ۱۲ سال در ان‌بی‌سی یونیورسال خدمت کرد و تیم او از سال ۲۰۱۱، بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی کسب کرده است.

یاکارینو فارغ‌التحصیل دانشگاه ایالتی پنسیلوانیاست که در ۱۲ سال گذشته به‌عنوان رئیس بخش تبلیغات و شراکت‌های NBCUniversal فعالیت می‌کرد.

او در این شرکت بر فعالیت بیش از ۲۰۰۰ کارمند نظارت داشت و طبق اعلام خود این شرکت، آن‌ها تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار از راه تبلیغات درآمدزایی داشته‌اند.

او در دوران حضور در NBCUniversal موفق شد همکاری‌های بزرگی را ازجمله با اپل نیوز، اسنپ‌چت، بازفید و حتی توییتر به ارمغان بیاورد.

او و تیمش همچنین در راه‌اندازی سرویس استریم Peacock که اتکای زیادی بر تبلیغات دارد، نقش مهمی داشتند.

یاکارینو روش‌های جدیدی را برای ارزیابی عملکرد تبلیغات به کار گرفت تا بازدهی سرویس‌های خود را افزایش دهد. ا

ین زن ۶۰ ساله آمریکایی که متولد نیویورک است، پیش از پیوستن به NBC حدوداً به مدت دو دهه در شرکت سرگرمی Turner فعالیت داشت. او در سال ۱۹۹۲ به این کمپانی ملحق شد و در طول آن سال‌ها تا منصب مدیر ارشد عملیات در فروش تبلیغات، بازاریابی و خرید‌ها بالا رفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد