اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این ۵ نقطه از خانه کثیف‌تر از توالت هستند!

به نظر شما کثیف‌ترین نقطه در خانه کجاست؟ سینک ظرف‌شویی یا حمام و توالت؟ هیچکدام! جاهایی است که شما حتی فکرش را نمی‌کنید!

به گزارش سایت طلا، به نظر شما کثیف‌ترین نقطه در خانه کجاست؟ سینک ظرف‌شویی یا حمام و توالت؟ هیچکدام! جاهایی است که شما حتی فکرش را نمی‌کنید!

کثیف ترین نقاط خانه

کثیف ترین نقاط خانه معمولا مکان‌هایی هستند که آن‌قدرها هم به چشم نمی‌آیند، مثلا شما سطوح آشپزخانه و کف حمام را تمیز می‌کنید؛ اما آخرین باری که فیلتر ماشین ظرف‌شویی را تمیز کردید کی بود؟

کثیف ترین نقاط خانه چه جاهایی است؟

کثیف‌ ترین نقاط خانه، وان حمام یا سینک ظرف‌شویی شما نیست، گاهی فضاهایی از خانه است که حتی به آن فکر هم نکرده‌اید.

1- لامپ‌ها

آخرین باری که لامپ‌های خانه‌تان را تمیز کردید کی بود؟ پاسخ بعضی‌ها به این سؤال هرگز است. شاید باورتان نشود؛ اما لامپ‌ها آهنرباهای اصلی گرد و خاک در خانه هستند. این را می‌توانید حتی از شدت شفافیت نور منعکس شده از لامپ‌ها متوجه شوید. یک لامپ گرد و خاکی و کثیف می‌تواند میزان نوری که می‌تاباند را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

2- سرشیر آب

مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد سرشیر آب‌ها وجود دارد این است که شیرهای آب بسیار مستعد رسوبات آب سخت، تجمع مواد معدنی و کپک هستند. سرشیر آب یکی از کثیف‌ ترین نقاط در خانه است که تمیزی آن بسیار مهم است. شما همه کارها را از شستن ظروف گرفته تا مسواک‌زدن دندان‌هایتان با آبی که از آن خارج می‌شود انجام می‌دهید.

3- چارچوب دروپنجره

از آنجایی که دسترسی به برخی فضاها در خانه گاهی سخت است، مردم اغلب فکر نمی‌کنند یا حتی نمی‌خواهند این مکان‌های آلوده را تمیز کنند. ولی باید توجه داشته باشید، گردوغبار در هرجایی که بنشیند، جمع می‌شود و اندک‌اندک آلودگی را گسترش می‌یابد تا به یکی از کثیف ترین نقاط خانه تبدیل شود. هر فضای افقی در خانه شما گردوغبار را جمع می‌کند پس تمیزکردن آن‌ها را در نظر داشته باشید.

4- پشت تلویزیون

وقتی نوبت به تمیزکردن تلویزیون می‌رسد، اولین چیزی که احتمالا به آن فکر می‌کنید صفحه تلویزیون است که مستعد لکه‌های نامناسب و گردوغبار است. ولی همین امر در مورد پشت تلویزیون هم صادق است. فقط به این دلیل که آن را نمی‌بینید به این معنی نیست که گردوغبار روی آن جمع نمی‌شود پس تمیزکردن گاه‌به‌گاه پشت تلویزیون که یکی دیگر از کثیف ترین نقاط خانه است را هم فراموش نکنید.

5- فیلتر ماشین ظرف‌شویی

ماشین ظرف‌شویی ظرف‌های شما را به‌خوبی می‌شوید؛ اما خودش را چطور؟! چه چیزی فیلتر پر از چربی و رسوبات غذایی ماشین ظرف‌شویی‌تان را خواهد شست؟ یک فیلتر ماشین ظرف‌شویی کثیف می‌تواند مانع از انجام کار ظرف‌شویی شما به‌خوبی شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد