اونس طلا2314.35
مظنه14,761,000
18 گرم3,407,500
ارزش سکه33,256,533
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,701,000
ربع15,100,000
گزارش آگهی

خرید کارت سفر علی بابا از طریق اپلیکیشن

سفر کارت راه دسترسی به سفرهای داخلی و خارجی را کم‌هزینه‌تر برای شما فراهم می‌کند. عموماً کارت سفر علی بابا توسط یک سازمان برای کارکنان آن مجموعه در نظر گرفته می‌شود.

سفر کارت راه دسترسی به سفرهای داخلی و خارجی را کم‌هزینه‌تر برای شما فراهم می‌کند. عموماً کارت سفر علی بابا توسط یک سازمان برای کارکنان آن مجموعه در نظر گرفته می‌شود. در هر کارت اعتبار مشخصی در نظر گرفته می‌شود که به‌وسیله آن می‌توانید مخارج سفر خود را کاهش دهید. این هزینه‌ها می‌تواند مرتبط با خرید بلیط یا تور گردشگری شما باشد. همه این موارد توسط فردی که کارت را برای کارکنان تهیه‌کرده است در نظر گرفته می‌شود.از آنجایی‌که کارت سفر علی بابا یکی از مدرن‌ترین هدایای سازمانی است در ادامه قصد داریم تا پیرامون خرید آن از طریق اپلیکیشن علی بابا مطالبی را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید تا منحصربه‌فردترین هدیه در پیش روی شما باشد.

سفر کارت برای چه کسانی مفید تهیه‌شده است؟

اگر یک سازمان کاری دارید و قرار است هدیه‌ای متفاوت و درخورشان را برای کارکنان، رقبای کاری و مشتریان وفادار خود تهیه کنید. بدون تردید کارت سفر علی بابا ایده‌ئال‌ترین گزینه انتخابی برای شما خواهد بود. دیگر دوره خرید باکس‌های شکلات و تقویم رومیزی تمام‌شده است. برای اینکه در دنیای مدرن صاحب سبک باشید به شما توصیه می‌کنیم با خرید سفر کارت از طریق علی بابا راه تعاملات گروهی بین خود و سایرین را هموارتر از گذشته دنبال کنید. چه چیزی بهتر از یک سفر خوش‌نام شمارا در ذهن ثبت می‌کند. مگر می‌شود از هزینه خرید بلیط تا رزرو یک هتل برای شما با تخفیف در نظر گرفته شود و نام شما به یاد سپرده نشود. این سبک از هدایای سازمانی به‌تازگی از سوی علی بابا ارائه‌شده است که البته مجموعه‌های دیگری در این راستا امروز مشغول به فعالیت هستند. شاید از خود بپرسید چرا پیشنهاد ما علی بابا است باید به شما بگویم با پوشش بیشتر از 996 مقصد در ایران و جهان علی بابا رتبه اول سفر و گردشگری در ایران را دارا است. از سوی دیگر رضایت‌مندی رضایت 97.2 درصدی هم‌سفران علی بابا دلیل اصلی این پیشنهاد به شما عزیزان است.

اپلیکیشن علی بابا را بهتر بشناسیم

علی بابا علاوه بر وب‌سایت دارای اپلیکیشنی است که پوشش کاملی از تمامی خدمات مرتبط با یک سفر را برای شما ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط اتوبوس یا قطار، رزرو اقامتگاه یا هتل یا بهره گرفتن از تورهای خارجی و داخلی را با استفاده از این اپلیکیشن به‌راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دنبال کنید. این امر به‌راحتی با کلیک بر روی فیلدهای که در بالای صفحه برای شما در نظر گرفته‌شده است برایتان به‌سادگی قابل انجام است. در همین راستا می‌توانید از تجربه‌های مسافران نیز از طریق علی بالا پلاس نیز بهره بگیرید. برفرض اگر قرار است یک اقامتگاه را برای تعطیلات خود رزرو کنید می‌توانید از طریق این بخش نظرسنجی پی به کیفیت آن ببرید. یا اینکه به این مهم برسید که کدام رستوران در رشت بهترین غذا را به شما ارائه می‌دهد. در همین راستا می‌توانیم به نمایش با فیلتر بلیط ها اشاره داشته باشیم که ارزان‌ترین بلیط روزهای قبل و بعد با تقویمی علی بابا برایتان نمایش داده می‌شود. در این اپلیکیشن شما شاهد دانستنی‌های مرتبط با سفر نیز از طریق بخش بلاگ نیز هستید. برای خرید هم به درگاه وب‌سایت ارتباط داده می‌شوید.

خرید کارت سفر علی بابا از طریق اپلیکیشن

برای خرید کارت سفر علی بابا می‌توانید از طریق اپلیکیشن علی بابا اقدام کنید. درست شبیه سایر خریدها این مهم هم برای شما از طریق اپلیکیشن علی بابا فراهم‌شده است. البته به‌شرط آنکه آخرین نسخه به‌روزرسانی اپلیکیشن درگوشی هوشمند شما نصب باشد و گزینه سازمانی برای شما فعال باشد. همانند وب‌سایت علی بابا از طریق اپلیکیشن هم می‌توانید اقدام به خرید سفر کارت کنید.

در این بخش بازهم نیاز به پر کردن نام و نام خانوادگی شخصی که قرار است اقدام به سفارشی‌سازی کردن کارت‌های سفر بپردازد است. سپس باید شماره همراه و آدرس ایمیل برای کد امنیتی و دریافت کاتالوگ وارد شود. در ادامه بخشی مرتبط با میزان وجهی که قرار است اقدام به خرید سفر کارت شود و نام سازمان شما ارائه می‌شود. در پایان با فشردن دکمه ثبت سفارش به‌سادگی می‌توانید وارد پرسه جدیدی برای خرید شوید که طراحی برند و لوگوی شما بر روی کارت و متن نوشته‌های که به آن نیاز دارید با مشورت شما بر روی کارت باسلیقه شما درج می‌شود. از طریق این کارت نیروی کار شما می‌تواند از خدمات گردشگری با هزینه کمتر بهره بگیرد.

کلام آخر پیرامون خرید سفر کارت از طریق اپلیکیش علی بابا

شما علاوه بر وب‌سایت علی بابا راه دسترسی دیگر با اپلیکیشن علی بابا در پیش رودارید. کافی است این برنامه را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. سپس روند خرید بلیط یا رزرو هتل و یا اینکه بهره‌مندی از تورهای مسافرتی را به‌سادگی با این نرم‌افزار دنبال کنید. در نظر داشته باشید که پشتیبانی علی بابا این امر را برایتان فراهم کرده است درصورتی‌که با مشکل روبرو بودید سؤالات خود را جویا شوید. در بخش تماس با ما می‌توانید با شماره‌ای که برای شما در نظر گرفته‌شده است ارتباط برقرار کنید. بیش از 350 نیروی کار به‌صورت شبانه‌روز در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند. کافی است بعد از برقراری ارتباط بخش سازمانی و سپس بخش سفر کارت را با کدهای عنوان‌شده شماره‌گیری کنید و سؤالات خود را در این راستا جویا شوید. امید است مطالب ارائه‌شده در راستای ارائه خدمات سفر کارت از طریق اپلیکیشن علی بابا موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و ازاین‌پس بهترین‌ها در پیش روی شما باشد.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد