اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرقت مسلحانه با شگرد پخش حلیم نذری

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت مسلحانه در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پخش حلیم نذری اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.

به گزارش سایت طلا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: در پی یک فقره وقوع سرقت مسلحانه در خانه‌ای در محله "انقلاب" تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه جرم شدند و با آغاز تحقیقات میدانی پی بردند ابتدا یک زن جوان با در دست داشتن کاسه حلیم زنگ خانه مال باخته را زده و به بهانه آوردن نذری به همراه ۳ مرد مسلح برای سرقت مسلحانه وارد منزل موردنظر شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در ادامه گفت: متهمان پس از اینکه وارد خانه شدند بلافاصله دست و پای مال باختگان را بسته و اقدام به سرقت اموال با ارزش خانه کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان موفق به سرقت ۳۰۰ گرم طلا ، گوشی، لپ‌تاپ و یکهزار و ۲۰۰ دلار به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال از خانه موردنظر شدند، ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان این باند ۴ نفره شناسایی کردند و متوجه شدند سردسته این باند سابقه کیفری دارد و تازه از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان افراد داخل خانه را با قمه هدف ضرب و جرح قرار داده بودند، تصریح کرد: کارآگاهان به دنبال دریافت این سرنخ مهم در پرونده، با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی کردند و در ادامه نیز متوجه شدند آنها قصد دارند برای چندمین بار این اقدام مجرمانه را انجام دهند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در بررسی‌های ابتدایی موفق به کشف اموال مسروقه شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی ۳ فقره سرقت مسلحانه از خانه‌های شهروندان با شگرد پخش حلیم نذری در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد