اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این زن رکورد پهن ترین کلاه گیس جهان را شکست

مدل موی خانم رینولدز ، رکورد قبلی را که توسط بازیگر آمریکایی درو بریمور در سال ۲۰۱۷ به ثبت رسیده بود، شکست.

دنی رینولدز، یک هنرمند استرالیایی، رکورد پهن ترین مدل موی مصنوعی در جهان را شکست. رکوردهای جهانی گینس، عنوان پهن ترین کلاه گیس جهان را به کلاه گیس ساخته شده توسط دنی رینولدز اعطا کرد که قطر آن ۸ فوت ۶ اینچ است.

مدل موی خانم رینولدز به راحتی رکورد قبلی را که توسط بازیگر آمریکایی درو بریمور در سال ۲۰۱۷ به ثبت رسیده بود، شکست. ساخت این کلاه گیس عظیم برای خانم رینولدز و همکارش مگ ویلسون بیش از دو ماه طول کشید و هزینه مواد برای این جفت بیش از ۴۰۰۰ دلار استرالیا (۲۱۷۲ پوند) بود.

در ساخت این کلاه گیس علاوه بر موی مصنوعی، از کلاه ایمنی دوچرخه، لوله پی وی سی، رشته فرنگی ، سیم، کابل و میله های آلومینیومی استفاده شده است. او توضیح داد که سخت ترین بخش ساخت و ساز این کلاه گیس، اطمینان حاصل کردن از متعادل بودن آن است . این کلاه گیس آنقدر سنگین است که با دست نمی توان آن را روی سر گذاشت.

یک کلیپ به اشتراک گذاشته شده در صفحه اینستاگرام گینس نشان می دهد که کلاه گیس با استفاده از یک جرثقیل روی سر خانم رینولدز گذاشته می شود. خانم رینولدز گفت: «نداشتن پیشینه در مهندسی سازه یا ساخت وسایل بزرگ، این کار را بسیار دشوار کرده است. دنی در پاسخ به این سوال که اکنون چه سرنوشتی برای این رکوردشکنی خواهد داشت، گفت که فعلا آماده فروش آن نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد