اونس طلا2382.26
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

به زودی شاهد اتفاقات خوب اقتصادی در سال جدید خواهیم بود

محمد مخبر گفت:در دولت سیزدهم هیچ موضوعی نیست که برنامه مدون نداشته باشد و برنامه تحول دولت سیزدهم گام به گام با برنامه‌های اجرایی و عملیاتی پیش می‌رود.

به گزارش سایت طلا،این جلسه کاری با هدف بررسی اولویت‌ها و سیاست‌های دولت در سال ۱۴۰۲به زودی شاهد اتفاقات خوب اقتصادی در سال جدید خواهیم بود و هماهنگی و اتفاق نظر برای اهداف دولت در سال جدید برگزار شده است.

به زودی شاهد اتفاقات خوب اقتصادی در سال جدید خواهیم بود

معاون اول رئیس جمهور در ابتدای این جلسه، تبیین راهبرد‌ها و راهکار‌های سال جاری توسط رئیس جمهور را از اهداف این جلسه ذکر و اعلام کرد، به زودی شاهد اتفاقات خوب اقتصادی در سال جدید خواهیم بود.

محمد مخبر دزفولی با ابراز امیدواری برای عملیاتی کردن راهبردها، گفت: سال گذشته در حوزه مسائل اقتصادی، در جنگ ترکیبی با دشمن بودیم؛ البته از ابتدای فعالیت دولت کنونی چنین موضوعی وجود داشت، اما اوج آن در اوایل سال‌های فعالیت دولت اقای رییسی بود و عده‌ای فکر کردند با حذف ارز ترجیحی می‌توانند کشور را به هم بریزند، اما با همراهی مردم و مدیریت رئیس جمهور این بحران را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: بعد از حذف ارزترجیحی، هدف بعدی راه انداختن اغتشاشات بود که با همراهی مردم نقش برآب شد و بزودی شاهد اتفاقات خوب اقتصادی خواهیم بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از ۱۲ سال است که شعار‌های مقام معظم رهبری، پیرامون مسائل اقتصادی است و حتی اگر ۳۰ درصد از توصیه‌های رهبری را در شعار‌های سال‌های گذشته، انجام می‌دادیم الان وضعیت بهتر بود.

مخبر تصریح کرد: راهبرد اساسی رهبری در رابطه با مسائل اقتصادی، دورزدن تحریم‌ها نبود؛ بلکه خنثی سازی تحریم‌ها بود که در دولت سیزدهم روی آن تمرکز کرده ایم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شعار امسال رهبری، هم راهبرد و هم راهکار داشت، افزود: مقام معظم رهبری اینکه چطور هم رشد تولید داشته باشیم و هم تورم را پایین بیاوریم، را در بیاناتشان با محوریت مردم بیان کردند و این راهکاری است که در سال جدید قطعا به آن می‌پردازیم.

مخبر اضافه کرد: در دولت سیزدهم هیچ موضوعی نیست که این برنامه مدون نداشته باشد و برنامه تحول دولت سیزدهم گام به گام با برنامه‌های اجرایی و عملیاتی پیش می‌رود.

استاندار خراسان رضوی: تمامی دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های تحولی خود را آغاز کنند

استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: امیدواریم در سال جدید، حرکتی مبتنی بر نگاه تحولی در بخش‌های مختلف ایجاد شود و آثار آن را در استان ببینیم و بهره برداری کنیم.

یعقوبعلی نظری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست منتظر نشوند و هر کسی در حوزه ماموریت خود، برنامه تحولی را تنظیم و مبتنی بر سیاست‌های بالا دستی کار را شروع کند.

وی ادامه داد: انتطار ما از تمامی دستگاه‌ها این است که طرح‌های تحولی خود را آماده و مشخص کنند و برای اجرای آنها برنامه ریزی‌ شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد