اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قطره های چشمی آلوده ، جان ۳ تن را گرفت

۶۸ نفر بر اثر استفاده از قطره های چشمی آلوده بیمار شدند و ۳ تن جانشان را از دست دادند .

۶۸ نفر بر اثر استفاده از قطره های چشمی آلوده در ایالات متحده بیمار شدند که ۳ تن جانشان را از دست دادند و چهار نفر دیگر نیز مجبور شدند، کره چشم خود را بردارند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC ) اعلام کرد که قطره‌های چشمی بدون نسخه حداقل ۶۸ نفر را در ۱۶ ایالت آلوده کرده‌ است.

(CDC ) اعلام کرد: «سه نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۸ مورد از دست دادن بینایی و ۴مورد انوکلاسیون (برداشتن کره چشم با جراحی) گزارش شده است. سی و هفت نفر از بیماران در مراکز درمانی تحت درمان قرار گرفتند. این قطرات باعث ایجاد سویه‌ای از سودوموناس آئروژینوزا شده است که قبل از شیوع این بیماری هرگز در ایالات متحده گزارش نشده بود.»

آژانس اعلام کرد که این یک "سویه نادر از سودوموناس آئروژینوزا" است که به شدت مقاوم به دارو است.

شیوع این بیماری با انواع مختلفی از عفونت از جمله چشم همراه است. علائم عفونت چشم شامل قرمزی روی چشم یا پلک و ترشحات زرد، سبز یا شفاف از چشم است. بیماران مبتلا به این بیماری درد یا ناراحتی چشم، احساس وجود چیزی در چشم، تاری دید و افزایش حساسیت به نور را تجربه می کنند.

مقامات بهداشتی در حال آزمایش بطری های باز نشده از اشک مصنوعی EzriCare هستند تا مشخص کنند که آیا آلودگی در مرحله تولید رخ داده است یا خیر.

به بیماران توصیه می شود تا زمانی که CDC و سازمان غذا و دارو، اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده اند، استفاده از اشک مصنوعی EzriCare یا Delsam Pharma را متوقف کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد