اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عجیب ترین روش کلاهبرداری از روزه داران از طریق دانلود ادعیه‌های مذهبی!

کاربران مراقب کلاهبرداری از طریق دانلود ادعیه از سایت‌های غیرمعتبر باشند.

به گزارش سایت طلا، رئیس پلیس فتا البرز با اشاره به اینکه برخی از مجرمان سایبری با سوءاستفاده از مناسبت‌های مختلف و به خصوص مناسبت‌های مذهبی به دنبال کلاهبرداری از کاربران هستند، گفت: کاربران مراقب کلاهبرداری از طریق دانلود ادعیه از سایت‌های غیرمعتبر باشند.

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: متأسفانه برخی از مجرمان سایبری با سوءاستفاده از مناسبت‌های مختلف و به خصوص مناسبت‌های مذهبی به دنبال برانگیختن احساسات هموطنان و در نهایت سوءاستفاده از آنان هستند.

وی افزود: یکی از اقدامات مجرمانه این افراد ارائه فایل‌ها و ادعیه‌های مذهبی برای دانلود است که گاهی برخی از آنها آلوده به بدافزارهای مخرب یا جاسوسی بوده و به محض دانلود به سیستم قربانی نفوذ می‌کنند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مراقب کلاهبرداری دانلود ادعیه از سایت‌های غیرمعتبر باشید و به هیچ عنوان این نواها و ادعیه‌ها را از لینک‌های شبکه‌های اجتماعی دانلود نکنید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان مراقب کلاهبرداری با شگرد پرداخت نذورات باشند و باید برای واریز کمک‌ها و نذورات خود برای افراد بی‌بضاعت یا بیماران نیازمند، حتما از طریق سایت مؤسسات معتبر و درگاه پرداخت همان سایت اقدام کنند و به هیچ عنوان به پیام‌های تبلیغاتی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اطمینان نکنند.

سرهنگ جلیلیان در پایان گفت: شهروندان در صورت امکان به صورت حضوری کمک‌ها و نذورات نقدی خود را به نیازمندان و یا مؤسسات خیریه تحویل داده، ولی اگر قصد دارند از طریق اینترنتی این کار را انجام دهند، برای اطلاع از آدرس صحیح اینترنتی ارگان‌ها و مؤسسات مذکور، به خبرگزاری‌های معتبر خصوصاً اطلاع‌رسانی صدا و سیما توجه نمایند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد