اونس طلا2307
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

۷ نشانه که رابطه شما آنقدرها هم که فکر می کنید سالم نیست

گاهی اوقات، چه بخواهید چه نخواهید، این نشانه‌ها به شما می‌گوید که رابطه تان سالم نیست.

همانطور که می دانید روابط پیچیده هستند و تشخیص اینکه رابطه سالم است یا خیر فقط به نشانه ها بستگی دارد. گاهی اوقات، چه بخواهید چه نخواهید، این نشانه‌ها به شما می‌گوید که رابطه تان آنطور که قبلاً فکر می‌کردید خوب و سالم نیست.

ما در سایت طلا، ۷ نشانه برایتان آوردیم که نشان می دهد رابطه شما آنقدرها هم که فکر می کنید سالم نیست:

۱. ارزش های اصلی شما با هم هماهنگ نیستند.

منظور ما، سرگرمی ها و سلیقه ژانر فیلم یا موسیقی نیست . ارزش های هر انسان روح او را تغذیه می کند و زندگیتان را متعادل نگه می دارد، ارزش ها، سبک زندگی شماست. ایجاد یک رابطه ماندگار ربطی به علایق مشترک ندارد و همه چیز مربوط به ارزش‌های مشترک است.

2. چشم انداز و دیدگاه شما نسبت به زندگی از زمین تا آسمان باهم تفاوت دارد.

همانند ارزش‌ها ، دیدگاه‌هایتان هم برای زندگی باید در یک راستا باشد. اگر یکسان نیست، فقط کافی است هماهنگ باشد. شاید شما داشتن یک خانه ثابت، فرزند و تبدیل جهان به مکانی بهتر را قبول داشته باشید، اما همسرتان دوست دارد یک جهانگرد باشد و دوست نداشته باشد فقط در یک شهر یا کشور سکونت داشته باشد.

۳. یکی از شما نیازمند است.

توجه زیاد در اوایل رابطه ممکن است برای مدتی یک خلاء را در زندگی شما پر کند. اما وقتی به خودتان می آیید و می بینید که به او وابسته شدید و اگر او نباشد نمی توانید هیچ کاری انجام دهید و یا او به شما وابسته است، نشانه خطرناکی است.

هر دوی شما باید فردیت و استقلال خودتان را حفظ کنید، حتی زمانی که با هم ازدواج می کنید. علایق، سرگرمی ها، دوستان و ... خودتان را داشته باشید. نیاز و وابستگی نشان عزت نفس و اعتماد به نفس پایین است و هیچ یک از این مسائل به استحکام یک رابطه کمک نمی کند.

۴. حسادت

حسادت مظهر ناامنی است. انرژی ذهنی و عاطفی شخص حسود را تخلیه می کند و انرژی هر دوی شما را به عنوان یک زوج تخلیه و محدود می کند. حسادت یک تهدید بالقوه برای رابطه است که اتهامات غیر منطقی و کینه را به وجود می آورد. برخلاف تصور عموم حسادتی که موجب شک و گمان بی مورد شود، هرگز نشانه عشق نیست.

۵. شما بیش از حد مورد انتقاد و آزار عاطفی قرار می گیرید.

سوء استفاده عاطفی ، به آرامی اعتماد به نفس و عزت نفس شما را از بین می برد. و در نهایت ارزشتان را پایین می آورد و به شما این پیام را می دهد که هیچ کس دیگری هرگز شما را دوست نخواهد داشت.

انتقاد سازنده ای که با محبت همراه باشد و در جهت رشد رابطه باشد با انتقاد بیش از حد که انسان را از پا در می آورد، فرق دارد.

۶. هیچ اعتمادی بین شما وجود ندارد.

گاهی اوقات بی اعتمادی نشانه خیانت یا غفلت است و گاهی اوقات بی اعتمادی بی دلیل است. منشا هر چه که باشد، یک رابطه بدون اعتماد نمی تواند دوام بیاورد.

۷. شما می خواهید تبدیل به فردی شوید که دوست ندارید تا شریک زندگیتان را راضی نگه دارید.

اگر برای اینکه شریکتان را راضی نگه دارید، مجبورید برخلاف ارزش ها و استانداردهایتان حرکت کنید، مطمئن باشید این رابطه به جدایی می رسد. طلاق عاطفی هم یک نوع جدایی است. کسی که شما را دوست داشته باشد نباید از شما انتظار داشته باشد که استانداردهایتان را زیر پا بگذارید یا کاری را انجام دهید که احساس حقارت کنید.

نگهبان شجاع، قلب و زندگی تان باشید. دنیا به افراد شاد و سالم نیاز دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد