اونس طلا2213.99
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله سایبری گروه منتسب به ایران

رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به یک موسسه آموزشی، مهندسی خود در شهر بندری «حیفا» خبر داده است.

به گزارش سایت طلا ، رژیم موقت صهیونیستی روز سه شنبه مدعی حمله سایبری گروه منتسب به ایران به یک موسسه آموزشی، مهندسی پیشروی خود شد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» اداره سایبری رژیم اسرائیل در بیانیه‌ای مدعی شد که این حمله سایبری به موسسه فناوری «تکنیون» در شهر بندری «حیفا» توسط یک گروه هکری موسوم به «MuddyWater » که برای ایران کار می‌کند، انجام شده است.

این گروه هکری مدعی شده که چند حمله سایبری را در سراسر جهان انجام داده است. ایالات متحده و انگلیس سال گذشته همین گروه را مسئول یک سری حملات در آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی دانستند. ماه گذشته نیز این موسسه متحمل یک حمله سایبری شد که به واسطه آن مجبور شد رایانه‌های خود را خاموش کند.

اخیرا نیز دانشگاه صهیونیستی «تخنیون»، اعلام کرد که مؤسسه علمی-کاربردی این دانشگاه هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

سخنگوی دانشگاه تخنیون گفت که یک گروه هکری موسوم به «Darkbit» مدعی شد که پشت این حمله قرار داشته است. او اشاره کرد که سامانه‌‌های رایانه‌ای به منظور بررسی حمله به صورت پیشگیرانه قطع شده‌اند و مقامات دانشگاه نگران درز اطلاعاتی از این دانشگاه در مورد همکاری با صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی بودند.

کارشناسان برآورد کردند که هکرها توانسته‌ باشند به اطلاعات زیادی از سرورهای دانشگاه تخنیون دست پیدا کرده باشند.

اخیرا یک مقام ارشد رژیم موقت صهیونیستی گفت که سال گذشته میلادی ۱۰۰۰ حمله سایبری علیه منافع این رژیم انجام شد.

«گابی پارتونی»، دبیر کل سازمان سایبری رژیم صهیونیستی در همایشی با موضوع فناوری‌های سایبری گفت که فعالیت‌های سایبری اکنون به یکی از اجرای محوری محافظت از این رژیم در برابر «تهدیدهای بیرونی» به ویژه از جانب ایران تبدیل شده است.

پارتونی در این همایش گفت که (رژیم) اسرائیل همانند سایر نقاط دنیا در معرض حملات سایبری قرار دارند. او گفت: «ما همچنین مجبور به مقابله با ایران هستیم که حملات سازمان‌یافته، هماهنگ و ستیزه‌جویانه‌ای روانه فضای سایبری اسرائیل می‌کنند»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد