اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آزادی شهروند اسپانیایی در ایران

وزارت خارجه اسپانیا از آزادی شهروند خود در ایران خبر داد.

به گزارش سایت طلا ، وزارت خارجه اسپانیا در بیانیه‌ای از آزادی «آنا بانیرا» سوارز شهروند ۲۴ ساله این کشور خبر داد که از ماه نوامبر گذاشته در ایران زندانی شده بود.

در بیانیه وزارت خارجه آمده است که این شهروند هم‌اکنون در راه بازگشت به کشور خود است، این شهروند اسپانیایی اهل «کورونیا» روز گذشته با تایید مقام‌های وزارت خارجه ایران آزاد شد و با پروازی ابتدا به دبی و سپس به اسپانیا بازگردانده شد. همچنین او پس از آزادی مکالمه‌ای تلفنی با «خوزه مانوئل آلبارس» وزیر امور خارجه اسپانیا، داشت و در آن ضمن اعلام آنکه حال جسمانی او خوب است از تلاش‌هایی که برای بازگشتش به اسپانیا شد قدردانی کرد.

قوه قضاییه کشورمان اعلام کرده است که همه اتباع بازداشتی در مهرماه سال جاری مشمول رویه‌های قضایی مناسب بودند. این جاسوس‌ها طی اغتشاشات اخیر و بعضا درحال تدارک برای اغتشاش بیشتر دستگیر شده‌اند. پیش از این سیدعلی یزدی‌خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فاش کرد در جریان اغتشاشات اخیر ۴۷ کشور و ۱۱ سرویس جاسوسی مشارکت فعال داشته‌اند. او همچنین اعلام کرد کشور‌هایی ازجمله شامل عربستان، مصر، ترکیه، امارات و سرویس‌های جاسوسی تمام توان خود را علیه ایران به کار بستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد