اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عمیق ترین و مخوف ترین استخر دنیا در دبی را مشاهده کنید! + ویدیو

عمق این استخر ۶۰ متر بوده و این استخر با ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین پر شده است.

به گزارش سایت طلا، عمق این استخر ۶۰ متر بوده و این استخر با ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین پر شده است.

دولت کشور امارات متحده عربی همواره تلاش کرده تا بهترین و خاص ترین جاذبه های گردشگری را در شهرهای مختلف این کشور به وجود بیاورد و حکومت امارات تلاش بسیار زیادی برای جذب گردشگران خارجی و تبدیل کردن این کشور به یک کشور خاص برای افرادی که به دنبال خوشگذرانی و تفریح هستند، کرده است.

اگر بخواهیم نگاهی به عمیق ترین استخر دبی انداخته و شما را با این جاذبه توریستی و گردشگری آشنا کنیم باید گفت که استخر جدید شهر دبی که Deep Dive Dubai نام دارد، توانسته رکورد عمیق ترین استخر جهان را بدست بیاورد.

عمق این استخر ۶۰ متر بوده و این استخر با ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین پر شده است. افرادی که به سراغ این استخر آمده و قصد بازدید از آن را دارند می توانند با لباس های غواصی به اعماق این استخر رفته و از آن بازدید کنند.نکته جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است که رکورد قبلی عمیق ترین استخر جهان متعلق به استخر Deepspot در کشور لهستان بود که تنها ۴۵ متر عمق داشت و حالا استخر Deep Dive Dubai در دبی با افزایش ۱۵ متری این رکورد تلاش کرده تا نام خود را به عنوان عمیق ترین استخر دنیا به ثبت رسانده و تبدیل به یکی دیگر از جاذبه های خاص توریستی و گردشگری کشور امارات متحده عربی، به خصوص شهر دبی شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد