اونس طلا2414.52
مظنه14,426,000
18 گرم3,330,200
ارزش سکه32,501,778
قدیم (بهار)37,600,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,500,000
ربع14,900,000

فروش بزرگ نقد و اقساط مدیران خودرو آغاز شد + جدول قیمت

شرایط فروش جدید مدیران خودرو در اسفند ۱۴۰۱ اعلام شد. در این طرح محصولات ام وی ام، چری و فونیکس مدیران خودرو به مشتریان عرضه خواهند شد.

به گزارش سایت طلا، شرایط فروش جدید مدیران خودرو در اسفند ۱۴۰۱ اعلام شد. در این طرح محصولات ام وی ام، چری و فونیکس مدیران خودرو به مشتریان عرضه خواهند شد.

مدیران خودرو در ادامه طرح فروش محصولات ام وی ام، چری و فونیکس قصد دارد خودروهای ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو، آریزو ۵ توربو، چری تیگو ۷، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، فونیکس اف ایکس پریمیوم و تیگو ۸ پرو را ویژه اسفند ۱۴۰۱ به صورت اقساطی به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش جدید مدیران خودرو در اسفند ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش جدید مدیران خودرو – اسفند ۱۴۰۱

در این طرح، ام وی ام ایکس 22 MT اسپرت لاکچری با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، ام وی ام ایکس 22 پرو IE توربو با قیمت ۷۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، آریزو 5 توربو IE با قیمت ۸۷۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 55 پرو IE با قیمت ۱ میلیارد و ۶۲ میلیون تومان، ام وی ام ایکس 55 پرو IE اسپرت با قیمت ۱ میلیارد و ۸۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و تیگو 7 IE با قیمت ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مدل ۱۴۰۱ به فروش می‌رسند.

این خودروها در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی قابل سفارش خواهد بود. مدت اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه، نرخ سود تسهیلات ۲۳ درصد و سود انصراف و تاخیر نیز ۱۲ درصد است. زمان و مکان تحویل این خودروها نیز ۴۵ روز کاری در شهرستان بم خواهد بود.

شرایط فروش محصولات فونیکس

در این طرح، آریزو ۶ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان، فونیکس اف ایکس پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان و تیگو ۸ پرو مکس با قیمت ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان در مدل ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه می‌شوند.

در این طرح، مدت اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه، نرخ سود تسهیلات ۲۳ درصد، سود انصراف و تاخیر ۱۲ درصد خواهد بود و زمان تحویل نیز ۴۵ روز کاری اعلام شده است. همچنین این خودروها در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی قابل سفارش خواهند بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد