اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کربی: توافق هسته‌ای با ایران اکنون در دستور کار نیست

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا بار دیگر ادعا‌های بی اساس خود درباره ایران را تکرار کرد.

به گزارش سایت طلا ، جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در گفتگو با فرانس ۲۴ بار دیگر ادعا‌های بی اساس در باره دخالت ایران در جنگ روسیه و اوکراین با ارسال پهپاد و همچنین توافق هسته‌ای را تکرار کرد.

وی در اظهاراتش بدون اشاره به کمک نظامی آمریکا و ۴۰ کشور جهان به اوکراین مدعی شد ایران با ارائه صد‌ها هواپیمای بدون سرنشین به روس‌ها، مستقیماً و به‌طور آشکار به روسیه در این جنگ کمک کرده است.

کربی همچنین در خصوص مذاکرات احیای برجام توپ را در زمین ایران انداخت و گفت از ایران پاسخ می‌خواهیم.

او تاکید کرد توافق هسته‌ای با ایران در حال حاضر در دستور کار نیست.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی دولت بایدن اخیرا در جمع خبرنگاران در تداوم ادعا‌ها علیه ایران در عرصه جنگ اوکراین گفته بود «برای ما شکی وجود ندارد که روسیه همچنان به دریافت پهپاد از ایران، برای استفاده در جنگ اوکراین، ادامه می‌دهد. روابط بین ایران و روسیه در حوزه دفاعی در حال تعمیق است. اکنون نشانه‌های روشنی وجود دارد که دو کشور به دنبال تبادل بیشتری فناوری‌های نظامی هستند.»

گزافه گویی‌های مقامات آمریکایی درباره برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران در حالی مطرح می‌شود که واشنگتن از زمان روی کار آمدن دولت بایدن همچنان به سیاست فشار حداکثری دولت پیشین این کشور علیه مردم ایران ادامه داده و برخلاف تعهداتش ذیل برجام خواستار گرفتن امتیازات بیشتر از تهران است.

آمریکا همواره ضمن سنگ اندازی در مسیر مذاکرات، ادعا‌های بی‌اساس خود را درباره مذاکرات هسته‌ای ایران مطرح کرده است. پیشتر هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز گفته بود که نباید انتظار پیشرفت در مذاکرات برجام در آینده نزدیک در دولت بایدن را داشت

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد