اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گفتن این 5 جمله به خانم ها معجزه می‌کند!

برخی حرف‌ها باعث می‌گـردد هـمـسرتان احساس کند که او یک الهه است.

به گزارش سایت طلا، برخی حرف‌ها باعث می‌گـردد هـمـسرتان احساس کند که او یک الهه است.

اگر می‌خواهید وجهه خود را نزد همسرتان بالا ببرید و به همسرتان احساس آرامش دهید تا می‌توانید به او حرف‌های عاشقانه‌ای بزنید که عاشق شنیدن آن است.

حرف های مورد علاقه زنان

برای آمـاده نـگهداشـتـن یک زن جهت ابراز مهر و محبت به شما، کافی است نکات مثبت بسیاری از او را به وی یادآوری کنید.

1- روز خوبی داشتی؟

هـنـگامی که از همسر خود در مورد چگونگی گذراندن روزش پرسش می‌کنید، برداشت او این خواهد بود که شما انسان با فکری هستید و مشتاق‌ هستید بدانید او ساعات کاری خود را چگونه سپری کرده است. بهتر است بدانید که ایـن سـؤال بـه هـمـسـر شـمـا مجوز آن را خواهد داد که چند ساعتی در مورد کوچک‌ترین اتفاقاتی که برایش افتاده صحبت نمایـد. پس برای مدت زمانی طولانی آماده نشستن و شنیدن داستان‌های او شوید.

2- نمی‌توانم بگویم چقدر دلربا و زیبا هستی

همان‌طور که مشخص است، این جمله بـه او این پیغام را می‌رسـاند که وی برای شما جذاب بوده و فرد دیـگری بـه چشم‌تان نمی‌آید. از طرف دیگر باعث افزایش اعتمادبه‌نفس در او خواهد شد.

3- در مورد . . . چه احساسی داری؟

پـرسیدن این سؤال درباره احساس او در مورد هر چیز، به همسرتان نشان می‌دهد که شما خالصانه برای احـساسـات او اهمیت قائل هستید. زن‌ها عاشق بیان احساسات خود در مورد هر موضوع قابل تصوری هستند. با این حـال، بـدانید که خود را در دام گفـت‌وگویـی طولانی و عمیق در مورد آن موضوع گرفتار خواهید کرد. بنابراین اگر شب تصمیم به دیدن مسابقه فوتبالی را دارید، این سؤال را مطرح نکنید.

4- تو واقعا زرنگ و باهوش هستی

با تـصـدیـق نـمودن هـوش و ذکـاوت وی، ایـن معـنی را می‌رسانید که علاوه بر محاسن ظاهری، متوجه ذهن و فکر توانمندش نیز شده‌اید. هـمـسر شـما بـا شنیدن این جمله در مورد همه جوانب زندگی خود احساس رضایت و خشنودی خواهد نمود. این سخـن نشانه احترام از طرف شما برای همسرتان محسوب می‌گردد.

5-با هم حل اش می کنیم

مشکلات زیادی ممکن است در رابطه عاطفی رخ دهد، از مشکلات مالی گرفته تا از دست دادن شغل و سلامتی و... مهمترین چیزی که در این شرایط باید ثابت شود این است که با وجود تمام این مشکلات، از عشق دو طرف چیزی کم نمی شود. با گفتن جمله «با هم حل اش می کنیم» در واقع شما به او ثابت می کنید که یک تیم هستید و شما هم در هر شرایطی طرف اویید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد