اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا فعلا قصد صعود ندارد

حالا دیگر خیال فدرال رزرو از اقتصاد راحت است و هر زمانی که بخواهد می تواند مجددا نرخ بهره را افزایش دهد.

به گزارش سایت طلا،در روز گذشته قیمت طلا در بازارهای جهانی در حدود یک درصد کاهش یافت و به پایین ترین قیمت در یک ماه گذشته رسید. مهمترین عامل کاهش قیمت طلا انتشار گزارش هایی است که نشان می دهد اقتصاد آمریکا همچنان قدرتمندانه به مسیر خود ادامه می دهد.

قیمت طلا امروز پنجشنبه با افزایش دلار کمی کاهش یافت . بهای هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 6 دلار کاهش به 1837 دلار رسید

پس از اینکه داده‌ها نشان داد تورم مصرف‌کننده سالانه آمریکا در ژانویه کمتر از حد انتظار کاهش یافته است، قیمت فلز زرد نزدیک به پایین‌ترین سطح یک ماهه خود ثابت ماند. در حالی که برخی از جنبه‌های تورم شاخص قیمت مصرف‌کننده بدتر از حد انتظار بود، تورم اصلی در ژانویه کاهش پیدا کرد، البته با سرعت کمتر از حد انتظار.

شاخص دلار پس از رسیدن به بالاترین حد خود در شش هفته گذشته در روز چهارشنبه ۰.۱ درصد افزایش یافت و طلای دلاری را برای خریداران دارای ارزهای دیگر گران‌تر کرد.

داده‌های روز چهارشنبه نشان داد که خرده‌فروشی ایالات‌متحده در ژانویه پس از دو کاهش ماهانه متوالی، سه درصد بهبود یافت و به تداوم انعطاف‌پذیری اقتصاد علیرغم هزینه‌های استقراض بالاتر اشاره کرد.

داده‌ها در روز سه‌شنبه نشان داد که شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده در ماه گذشته ۰.۵ درصد افزایش یافته است، در حالی که شاخص قیمت مصرف‌کننده در ۱۲ ماه منتهی به ژانویه، ۶.۴ درصد افزایش یافته است

بر اساس گزارش رویترز، بازدهی اوراق ۱۰ ساله خزانه‌داری به بالاترین حد خود از سوم ژانویه رسید. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا روز چهارشنبه گفت: تورم منطقه یورو بسیار بالاست و بانک مرکزی اروپا به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد تا فشارهای قیمتی را کاهش دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۱.۶۱ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با تغییرات اندکی در ۹۱۵.۱۶ دلار و پالادیوم بدون تغییر در ۱۴۶۴ دلار و ۳۶ سنت بودند.

معامله گران نظاره گر بودند تا ببینند فدرال رزرو چگونه به داده های اقتصادی واکنش نشان خواهد داد خصوصا که بانک مرکزی لفاظی عمدتاً تندروانه علیه تورم را حفظ کرده است.

پیش بینی می شود فدرال رزرو به احتمال زیاد به افزایش نرخ بهره در کوتاه مدت ادامه دهد.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد