اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ازدواج خودتان را با این ۸ راه از طلاق نجات دهید

اگر با فردی که دوستش دارید هم ازدواج کنید، باز هم باید مراقب رابطه و عشقتان باشید.

اگر با فردی که دوستش دارید هم ازدواج کنید، بازهم باید مراقب رابطه و عشقتان باشید. زیرا عاشق ماندن چالش های خاص خودش را دارد.

ما در سایت طلا ۸ راه فوق العاده ساده برای نجات ازدواجتان در 2 دقیقه را برایتان آوردیم.

۱. دید مثبت خودتان را مجدد بدست بیاورید

با گذشت زمان، زوج‌ها فراموش می کنند که چرا از ابتدا یکدیگر را انتخاب کرده‌اند را و روی رفتارهایی تمرکز می کنند که آنها را آزار می‌دهد. هر چه مدت طولانی‌تری ازدواج کرده باشید، نگرشتان به کارهای همسرتان منفی تر است.

به جای اینکه فکر کنید شوهرتان به دلیل تنبلی ظروف کثیف را در سینک می گذارد، فکر کنید که او آنقدر مشغول است که نمی تواند قبل از رفتن به محل کارش آنها را بشوید. تلاشی آگاهانه انجام دهید تا در کارهای روزمره به دنبال نکات مثبت - هرچند کوچک - بگردید.

۲. در آغوش گرفتن فقط جنبه سرگرم کننده ندارد، مهم است

از هر پنج زوج متاهل، یک زوج بوسیدن و در آغوش گرفتن را فراموش کرده اند. سعی کنید حداقل هفته ای یک بار یا یکبار در روز شریک زندگیتان را ببوسید . اما یک بوسه و آغوش عمیق و صمیمی ، نه فقط نوک زدن به گونه.

۳. موفقیت ها یا مناسبت ها را هر چند کوچک جشن بگیرید

زوجین معمولاً به اخبار خوب اینگونه واکنش نشان می‌دهند: آشکار و هیجان‌انگیز، حمایت‌کننده و بی سر و صدا، بدون پاسخ، فعالانه و دلسردکننده.

افرادی که همسرانشان واکنش دلسرد کننده دارد، میزان شادکامی کمتری را در ازدواج خودشان گزارش کردند. دفعه بعد که یک خبر خوب شنیدید، آن را با یک وعده غذایی خاص جشن بگیرید و بگویید که همسرتان و موفقیت های او چقدر عالی شما را خوشحال می کند.

۴. سپاسگزاری کنید

همه ما می خواهیم به خاطر تلاش هایمان مورد تمجید قرار بگیریم. ابراز قدردانی و تحسین، و تصدیق به همسرتان نشان می‌دهد که زحماتش را می بینید.

۵. هنگامی که او را می بینید، هیجان زده شوید

وقتی از همسرتان جدا می شوید و دوباره او را می بینید هیجان زده شوید. اگرچه از دیدن یکدیگر واقعاً خوشحال هستید، اما بهتر است آن را آشکارا نشان دهید.

۶. از عبارات "ما" استفاده کنید

توصیف خودتان به عنوان یک تیم به جای دو فرد جداگانه، یک تیم متحد ایجاد می کند و یک ترفند روانشناختی عالی برای افزایش محبت و اتحاد میان شماست.

۷. کارهای کوچک را انجام دهید

کارهای کوچک ازدواج را حفظ می کنند. کارهای کوچکی را انجام دهید تا به همسرتان نشان دهید که به او فکر می کنید و می خواهید او خوشحال باشد.

۸. به او نشان دهید که او در اولویت است

زمانی که همسرتان با شما صحبت می کند، حضور داشته باشید، به حرف هایش گوش دهید و چند کار را با هم انجام ندهید. اینکه به همسرتان نشان دهید به او اهمیت می‌دهید و رابطه‌تان برایتان مهم است، کار سختی نیست.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد