اونس طلا2302.52
مظنه14,571,000
18 گرم3,363,700
ارزش سکه32,828,463
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000

مدارس این استان‌ها ۲۳ بهمن تعطیل یا غیر حضوری شد

بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از استان‌های کشور در نوبت صبح و بعد از ظهر ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ را تعطیل و یا غیر حضوری کرد.

به گزارش سایت طلا، اداره کل شهرستان‌های استان تهران در کانال اطلاع‌رسانی‌اش در شبکه شاد اعلام کرد که با توجه به افزایش بارش برف، همه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری است.

بر اساس این اطلاعیه، آموزش این دسته از دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و شبکه شاد دنبال خواهد شد.

آموزش در مدارس نوبت عصر مناطق ۱ تا ۵ تهران غیرحضوری شد

آموزش در مدارس نوبت عصر مناطق ۱ تا ۵ تهران غیرحضوری شد براساس اعلام آموزش و پرورش شهر تهران، آموزش در نوبت عصر مدارس ابتدایی مناطق یک تا پنج شهر تهران در روز یکشنبه ٢٣ بهمن غیر حضوری است.

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و تشدید بارش برف در مناطق شهر تهران و استمرار برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش در نوبت عصر مدارس ابتدایی مناطق یک تا پنج شهر تهران، امروز، یکشنبه ٢٣ بهمن غیرحضوری است.

مدارس در این مناطق در نوبت صبح امروز نیز غیرحضوری برگزار شدند. همچنین مدارس لواسانات و رودبارقصران نیز طی روز جاری در هر دو نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری به فعالیت آموزشی خود ادامه می‌دهند.

مدارس ابتدایی قم در شیفت عصر غیرحضوری شد

روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم: با توجه به بارش برف و مشکلات تردد، فعالیت مدارس ابتدایی استان در شیفت عصر به‌صورت غیرحضوری و سایر مقاطع حضوری است.

مدارس استان زنجان غیر حضوری شد

جواد فیاضی، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول در همه مناطق ۱۴ گانه این استان در نوبت بعد از ظهر امروز یکشنبه غیر حضوری شد. او ادامه داد:در صورت تداوم بارش و سرمای هوا و تایید مدیریت بحران استانداری زنجان، نحوه فعالیت مدارس در شیفت صبح فردا دوشنبه تا ساعت ۲۰ امشب اطلاع رسانی خواهد شد.

بارش برف همه مدارس استان همدان را در نوبت عصر به تعطیلی کشاند

روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت تداوم بارش برف و سرمای هوا، تمامی مقاطع تحصیلی در سراسر استان امروز یکشنبه ۲۳ بهمن در نوبت «بعدازظهر» تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

بارش برف موجب غیرحضوری شدن برخی مدارس استان اردبیل شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: به علت برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس شهر‌های اردبیل و نمین در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر روز یکشنبه ۲۳ بهمن بصورت غیرحضوری و طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

مدارس برخی شهر‌های کردستان غیر حضوری شد

به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و با موافقت استاندار کردستان به دلیل بارش برف، مدارس تمام مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم) استان کردستان امروز یکشنبه در شهرستان‌های سنندج، مریوان، دیواندره، کامیاران و سروآباد در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی [شبکه شاد]برگزار می‌شود.

همچنین تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های بیجار، قروه و دهگلان در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی [شبکه شاد]برگزار می‌شود.

مدارس آسارا غیرحضوری شد

حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مدارس بخش آسارا در نوبت صبح به علت بارش برف غیرحضوری شد. او ادامه داد: درخصوص تعطیلی نوبت عصر در سایر نقاط استان، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی برخی از مدارس استان قزوین

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، به دلیل بارش برف، کولاک و برودت هوا، نوبت صبح مدارس مقاطع ابتدایی و مراکز پیش دبستانی شهرستان البرز و شهرستان تاکستان، مدارس روستایی ناحیه دو و یک قزوین و تمامی مقاطع تحصیلی بخش کوهین شهرستان قزوین، امروز یکشنبه ۲۳ بهمن به صورت غیر حضوری است.

همچنین تمامی مراکز پیش دبستانی و ابتدایی منطقه خرمدشت و بخش افشاریه (شیزند، حاجی آباد، سینک، کشمرز، شنستق علیا، برزلجین، کورچشمه)، در دو نوبت صبح امروز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بارش برف تمام مدارس استان مرکزی را غیرحضوری کرد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بارش برف تمام مدارس استان مرکزی را در نوبت عصر غیرحضوری کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بارش برف در شهرهای مختلف استان مرکزی که از ساعات پایانی شب گذشته و از نیمه‌شب گذشته آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد سبب برودت هوا و لغزندگی معابر در استان مرکزی شده که همین موضوع سبب تغییر در فعالیت مدارس استان نیز شده است.

اسماعیل جیریایی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس تصمیم کارگروه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، تمام مدارس استان مرکزی در همه مقاطع روز یکشنبه در نوبت عصر به‌صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

به گزارش سایت طلا، صبح امروز امروز تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در شهرستان‌های خنداب، شازند و منطقه سربند در نوبت صبح به‌صورت غیرحضوری بود.

وضعیت فعالیت‌ آموزشی در نوبت بعدازظهر مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام شد

وضعیت فعالیت‌ آموزشی در نوبت بعدازظهر مدارس چهارمحال و بختیاری در تاریخ ۲۳ بهمن ماه اعلام شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی نوبت بعد از ظهر کلیه مدارس شهرستان‌های کوهرنگ، بن، سامان، فارسان و شهرکرد و بخش های بلداجی،گندمان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. فعالیت آموزشی در نوبت بعدازظهر سایر مدارس استان طبق روال عادی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد