اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی افتتاح شد+ فیلم

نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی «CTEX» عصر یکشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل شبستان مصلی امام خمینی(ره) گشایش یافت.

به گزارش سایت طلا،نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد.

دراین نمایشگاه ۲۲۱ غرفه در بخش رسانه‌های دیجیتال و ۷۰ غرفه دیگر در بخش بازی‌های رایانه ای در مساحت ۱۰ هزار متر مربع به صورت مفید دایر شده است.

نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی(CTEX) که جلوه‌ای از هم‌افزایی دو نمایشگاه بزرگ و باسابقه «رسانه‌های دیجیتال» و «بازی‌های رایانه‌ای» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، عصر امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ با هدف حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت‌ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت، در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد.

همچنین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی چشم‌انداز شبکه‌سازی فعالان، هم‌افزایی کسب و کارها، رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی، جذب سرمایه توسط کسب و کارها و معرفی آخرین فناوری نوظهور را در برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با عنوان جدید نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی CTEX دنبال می‌کند.

خدمات زیرساخت محتوا، کسب و کارهای دانش بنیان و صنایع خلاق، بازی‌های ایرانی، زنان، خانواده و سبک زندگی، فناوری‌های محتوا و خدمات، حکمرانی (سازمان‌ها و نهادها)، سایت‌های عرضه بازی، استارت‌آپ‌ها، کودک، صندوق‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران، سکوهای ارائه محتوا و خدمات، تولید کنندگان محتوا، بازی‌های جدی و استریمرها، بخش‌های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

علاقمندان می توانند از پایگاه خبری طلا اولین و تخصصی ترین پایگاه در حوزه اطلاع رسانی طلا و جواهر از 16 لغایت 19 بهمن ماه از ساعت 9 تا 18 در این نمایشگاه بازدید کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد